سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
پيش‌بيني تاريخي رهبر انقلاب: حتي با قبول ديكته‌هاي دشمن در مساله هسته‌اي، باز هم تحريمها را برنخواهند داشت! - 1393/11/29      
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۹۰۳۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷- ۲۰: ۰۸
شهردار اسکو تاکید کرد
شهردار اسکو در جلسه شورای اداری شهرداری این شهرستان تأکید کرد: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در سر لوحه فعالیت های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو،  بابک شریفی ضمن تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمام کارکنان شهرداری، اظهار کرد: مجموعه شهرداری اسکو باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرند.

وی تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمرد.

شریفی با بیان اینکه هر چقدر شهروندان از خدمات شهرداری بهره بیشتری ببرند، آن خدمت ارزش بیشتری دارد، افزود: مدیران شهرداری تا زمانی که در هر پست حضور دارند باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

وی نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط اداری باید در سر لوحه و رأس فعالیت های کاری کارکنان قرار گیرد، اظهار داشت: نظم کاری و حضور به موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از دیگر ویژگی های مهم یک کارمند نمونه می باشد و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب رجوع باشند.

شهردار اسکو بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل همکاران با یکدیگر در جهت پیشبرد کارهای اداری تأکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ی ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف والای شهرداری اسکو استفاده کنند.

وی افزایش اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه و تکیه گاه شهرداری برشمرد و مواردی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و... را از جمله عامل هایی دانست که در رضایتمندی شهروندان تأثیر بسزایی دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar