شهردار اسکو تاکید کرد

تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت های شهرداری باشد

شهردار اسکو در جلسه شورای اداری شهرداری این شهرستان تأکید کرد: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در سر لوحه فعالیت های شهرداری قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۵۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو،  بابک شریفی ضمن تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمام کارکنان شهرداری، اظهار کرد: مجموعه شهرداری اسکو باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرند.

وی تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمرد.

شریفی با بیان اینکه هر چقدر شهروندان از خدمات شهرداری بهره بیشتری ببرند، آن خدمت ارزش بیشتری دارد، افزود: مدیران شهرداری تا زمانی که در هر پست حضور دارند باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

وی نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط اداری باید در سر لوحه و رأس فعالیت های کاری کارکنان قرار گیرد، اظهار داشت: نظم کاری و حضور به موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از دیگر ویژگی های مهم یک کارمند نمونه می باشد و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب رجوع باشند.

شهردار اسکو بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل همکاران با یکدیگر در جهت پیشبرد کارهای اداری تأکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ی ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف والای شهرداری اسکو استفاده کنند.

وی افزایش اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه و تکیه گاه شهرداری برشمرد و مواردی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و... را از جمله عامل هایی دانست که در رضایتمندی شهروندان تأثیر بسزایی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها