نظارت بر بازار موجب دلگرمی مردم می شود

فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری ایننظارت بر بازار موجب دلگرمی مردم شهرستان نظارت بر بازار را مهم خواند و گفت: بازرسی و نظارت بیشتر بر بازار موجب دلگرمی مردم می شود و باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۷۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
علی پوزش به تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری اشاره کرد و افزود: این تسهیلات فرصت خوبی است که دولت فراهم آورده، اما آن طور که باید در شهرستان کهگیلویه مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی گفت: ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد برای اشتغال در نظر گرفته شده است و هر شهرستانی نتواند از این اعتبارات استفاده کند به طرح‌های دیگر شهرستان‌ها واگذار خواهد شد.
پوزش افزود: ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، بهزیستی، میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، امور عشایر، بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی هستند که در اشتغال نقش دارند و لازم است اعتبارات را پیگیری کنند.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان هم در این جلسه گفت: این صندوق ۳۲ هزار بیمه شده در استان را تحت پوشش قرار داده و در شهرستان کهگیلویه ۶ کارگزاری فعال هستند.
عیسی کریمی افزود: نخستین حکم بازنشستگی بیمه شدگان شهرستان کهگیلویه و ۵ حکم مستمری به خانواده‌های افراد تحت حمایت این بیمه در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اهدا شد.
ارسال نظرات