خبرهای داغ:
مسئول گروه فرهنگی منتظران رامشه گفت: ضرورت کارهای فرهنگی گسترده در رامشه بیش از پیش احساس می شود و در این خصوص باید از ظرفیت خانواده و مساجد استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۹۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، گروه فرهنگی منتظران رامشه همچون سال های گذشته اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه کرده است.

کلاس های قرآن و مهارت های زندگی برای مقاطع دبستان و دبیرستان، مدرسه فوتبال منتظران و کلاس های ورزش پهلوانی زورخانه ای از جمله برنامه ها ایست که برای این کلاس ها در نظر گرفته شده است.

با توجه به دغدغه مند بودن مجموعه فرهنگی منتظران رامشه در خصوص پر کردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان با برنامه های مفرح و شاد و همچنین توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی طی سال های اخیر سعی کرده است این مهم را با برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه جامه ی عمل بپوشاند.

عضو شورای روستای رامشه از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی، ورزشی،آموزشی در این روستا و استقبال جوانان و نوجوانان خبر داد.

میثم حیدری افزود: برگزاری این کلاس ها به همت گروه فرهنگی منتظران رامشه در بخش های مختلف ویژه پسران و دختران در سه بخش کودک، نوجوان و جوان در حال برگزاری است.

وی در ادامه به رشته های برگزار شده توسط این گروه اشاره و تصریح کرد کلاس های قرآن، نقاشی، سرود، آموزش معارف با شیوه های نوین، قصه خوانی، خلاقیت، مدرسه فوتبال، زورخانه، ورزش های رزمی، هنرهای دستی، و اردوهای منطقه ای و اردوی مشهد مقدس از جمله برنامه های پیش رو می باشد که طبق سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

مسئول گروه فرهنگی منتظران پیوند فعالیت های فرهنگی با خانواده ها و مسجد را عامل تاثیرگذاری بیشتر در نسل جوان دانست و گفت: ضرورت کارهای فرهنگی گسترده در رامشه بیش از پیش احساس می شود.

همچنین لازم بذکر است کانون فرهنگی بشارت نیز اقدام به برگزاری کلاس های هنری گوناگونی پرداخته است که این هنرها نیز مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

روستای رامشه در جنوب شرقی استان اصفهان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شهراصفهان قرار دارد که حدود ۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها