خبرهای داغ:
در دومین روز اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر مطرح شد

لزوم آسیب شناسی ضعف‌های نیرو‌های انقلابی/رژیم جعلی صهیونیستی موجودیت خود را در خطر می‌بیند

در دومین روز اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر بر لزوم آسیب شناسی ضعف‌های نیرو‌های انقلابی و برطرف کردن آن‌ها تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
لزوم آسیب شناسی ضعف‌های نیرو‌های انقلابی/رژیم جعلی صهیونیستی موجودیت خود را در خطر می‌بیند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین روز از دومین اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر امروز در سالن اجتماعات وصال مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم برگزار شد.

در ابتدای این اجلاس حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع کارشناس مسائل دینی گفت: مهمترین سرمایه و ثمره جمهوری اسلامی گفتمان انقلاب بود که اگر به هر جایی نفوذ کند می‌تواند اثربخش باشد و دشمن همین مسئله را فهمیده و به دنبال مقابله با این گفتمان است.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی حصر کردنی و قابل مسدود شدن نبود و به همین دلیل گسترش زیادی در جهان پیدا کرد، اما دشمنان از غفلت ما استفاده کردند و انقلابی‌گری را در میان مردم به‌عنوان عقب‌ماندگی مطرح کردند.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه ما نباید به مسئله اندیشه بی‌اعتنا باشیم، بیان کرد: اگر عملکرد ما بر اساس اندیشه قوی نباشد، توفیق چندانی نخواهیم داشت؛ بر اساس روایات جاهلان ضربه زیادی به جبهه اسلام می‌زنند و حتی اگر به دنبال اصلاح جامعه باشند، بیش از آنکه اصلاح کنند، افساد خواهند کرد.

در ادامه رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: هرکدام از اعضای جامعه ایمانی مشعر همانند یک سلول بنیادی برای این اجتماع هستند و نباید برای انجام فعالیت‌های خود منتظر بالادستی‌ها باشند.

وی با بیان اینکه کار‌ها در جامعه ایمانی مشعر هدف است نه برنامه‌محور ادامه داد: این مسئله ممکن است که آفت‌هایی را نیز به دنبال داشته باشد، اما در حال حاضر بهترین رویکردی است که می‌توانیم داشته باشیم؛ البته باید برای رسیدن به هدف عملکرد معقول و منطقی داشته باشید.

دبیر جامعه ایمانی مشعر به تشریح نحوه شکل‌گیری ساختار مشعر پرداخت و ادامه داد: ما ساختار جامعه ایمانی مشعر را بر پایه ارتباط ایمانی میان اعضا و عملکرد انقلابی با چشم‌پوشی از مال و منصب بنا کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد محراب در ادامه این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر در عصر ویژه و مهمی قرار داریم و امروزه ایران دارای بیشترین سطح نفوذ در منطقه است گفت: در سوریه بسیاری از مزدوران و انسان‌های خبیث جهان جمع شدند و تمام تلاش رسانه‌ای و توان نظامی غرب تلاش خود را به‌کار بستند تا جبهه مقاومت شکست بخورد، اما این جبهه مقاومت بود که پیروز و سرافراز ماند.

وی افزود: امروزه جمهوری اسلامی تا مرز‌های رژیم صهیونیستی پیش‌روی کرده است و این رژیم جعلی امروزه موجودیت خود را در خطر می‌بیند.

استاد حوزه تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر را از رو بسته است و تیمی که در کنار ترامپ قرار دارند از دشمن‌های درجه یک جمهوری اسلامی و صراحتاً به دنبال حذف نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی در فضای مجازی در علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و گوی سبقت را در فعالیت سیاسی و اجتماعی در این فضا از ما ربوده‌اند.

محرابی گفت: مسئله حمایت از کالای ایرانی راهکار مهم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای مقابله اقتصادی با دشمنان ایران اسلامی بوده است و باید کار فرهنگی مناسبی برای توجه مردم به این مسئله انجام دهیم.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید توجه کنیم مبارزه با نفوذ است؛ ما باید علم مبارزه با جریان نفوذ را برداریم و در این زمینه مطالبه‌گری کنیم؛ البته باید در این زمینه از تهمت‌زدن‌ها دوری کرده و تنها در خط ولایت حرکت کنیم.

محرابی اظهار کرد: ایران بی‌شک از همه این چالش‌ها عبور خواهد کرد و اسیر نقشه‌های دشمنان نمی‌شود و یقیناً ما همان قومی هستیم که اسرائیل را نابود خواهند کرد.

در ادامه محمد پور غلامی سردبیر نشریه خط‌حزب‌الله با بیان اینکه امروزه نیرو‌های انقلابی و حزب‌اللهی ضعف‌هایی دارند که باید آسیب‌شناسی و برطرف شود گفت: از ضعف‌های مهم نیرو‌های انقلابی شبکه‌ای عمل نکردن و کم‌کاری در زمینه کار گروهی است؛ همچنین نیرو‌های انقلابی باید از منویات و نظرات مقام معظم رهبری بیش از این مطلع باشند.

پورغلامی بیان کرد: آفت بزرگی که در میان نیرو‌های انقلابی وجود دارد و موجب شده است که این نیرو‌ها منفعل شوند، سردرگمی، نا امیدی و یأس در میان آن‌ها و عدم کار گروهی و شبکه‌سازی است؛ اگر امیدوارانه و با استفاده از کار گروهی و شبکه‌سازی به فعالیت‌های انقلابی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... بپردازیم یقیناً موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه ما نشریه خط حزب‌الله را به این دلیل راه‌اندازی کردیم که تحلیل دست‌اول، مناسب و ویژه‌ای در اختیار نیرو‌های انقلابی و مومن قرار دهیم که با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری هماهنگ باشد اظهار کرد: از دیگر اهداف ما برای راه‌اندازی نشریه خط حزب‌الله این بود که مردم و بویژه نیرو‌های انقلابی را امیدوار نگه‌داریم و به شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی را در میان آن‌ها ترویج کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار