امام‌ جمعه خرم‌آباد گفت: حجاب و عفاف نماد غیرت مسلمانان است این در حالی است که دشمن به‌دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۱۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به مناسبت‌های هفته به ۱۷ تیر سالروز انعقاد پیمان سعدآباد، گفت: در زمان رضاخان، پیمانی بین انگلیس با چهار کشور ایران، ترکیه افغانستان و عراق منعقد شد اما این پیمان در راستای تامین منافع استعماری دولت انگلیس بوده است.
دی در خصوص نتابج پیمان سعدآباد تصریح کرد: در نتیجه این قرارداد قسمتی از خاک ایران اسلامی قسمت آرارات به ترکیه داده شد و نصف شط‌العرب به عراق واگذار شده تا کشتی‌های انگلیس به راحتی از عراق عبور کنند.
وی با ذکر این مطلب که پیمانی که کشورهای اروپایی تنظیم می‌کنند فقط به نفع منافع آنان است، اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس عراق آمد قسمتی از خاک ایران اسلامی را گرفت اما مردم در سایه اسلام نگذاشتند یک وجب در اختیار دشمن قرار بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ۱۸ تیر روز قائله آشوب در تهران اشاره و با بیان اینکه مردم در ۲۳ تیر پاسخ آنان را دادند، یکی از برنامه‌های طراحی شده دشمن را ایجاد آشوب اعتراض و اعتصاب در کشور برشمرد و گفت: دشمن با آشوب و اغتشاش به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.

 امام‌ جمعه خرم‌آباد، فشار از بیرون و اعتراض از درون را سیاست امروز دشمن دانست و افزود: خدا را شاکریم که ملت ایران بیدار است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به موضع‌گیری صریح رئیس‌جمهور در برابر آمریکا، خاطرنشان کرد: این موضع نشان داد دولت و ملت با تبعیت از رهبری در برابر زورگویی آمریکا خواهد ایستاد، کمااینکه آمریکا هنوز سیاست نظام ما را نشناخته است.
 

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف نماد غیرت مسلمانان است این در حالی است که دشمن به‌دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات