تغییر در تیم اقتصادی راه برون رفت از مشکلات است

امام جمعه لردگان، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را تغییر در تیم اقتصادی دولت دانست.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۲۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سيد مهدی‌تاج زاد، در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود در جامعه نیازمند مدیرانی با انگیزه، جهادگر، دلسوز، متخصص و کارآمد داریم که دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی مدیران ناکارآمد را عزل و مدیران کارآمد را جایگزین نماید.

وی با بیان اینکه دشمن از معضلات مدیریتی و اقتصادی کشور برای جدایی انداختن بین مردم و دولت استفاده کرده است گفت: ما در حال حاضر در جنگ تمام قد اقتصادی قرار داریم که باید برای مقابله با آن با تمام تلاش و همدلی اقدام نمائیم.

امام جمعه لردگان با توصیه به مسئولین به منظور دور ماندن از حواشی و حاشیه سازی، بیان داشت: مسئولین بجای حاشیه سازی باید برای خدمت به مردم کار مخلصانه ای داشته باشند تا امید را در جامعه ایجاد و رواج دهند.

تاج زاده گفت: همه‌ مسئولان كشور بايد تلاش خود را بر وحدت و انسجام داخلى و حفظ پيوندهاى خود با مردم متمركز سازند.

وی افزود: دشمن برای جامعه ما نا اميدی ايجاد می‌کند و برخی از مسئولين نیز متاسفانه ندانسته يا دانسته آب به آسياب دشمن می‎ريزند.

امام جمعه لردگان خاطرنشان کرد: بايد از موضع رئيس جمهور در آن کشور اروپائيی حمايت کرد چون اگر قرار بر اين باشد که ما نفتمان را نفروشيم ديگر کشورها هم نبايد بفروشند، مسئولين خدمات درست و انجام شده را به مردم بگويند.

تاج زاده بيان داشت: در سال گذشته ما توليد بنزين در کشور 12 هزار بشکه در روز بود، اخيرا که رئيس جمهور در جنوب کشور به همت سپاه خاتم الانبياء مورد بهره برداری قرار گرفت 24 هزار ليتر در روز است اين خدمات را به مردم بگوئيد تامردم از ياس و ناميدی بيرون بيايند.

ارسال نظرات