خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت:
مدیرعامل آتش‌نشانی شاهرود از وقوع آتش‌سوزی در یک واحد تجاری واقع در خیابان تهران این شهر خبر داد و گفت: جوشکاری و عدم رعایت نکات ایمنی علت این حادثه بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۳۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا محمدی با بیان اینکه آتش‌سوزی یک واحد سمساری واقع در خیابان تهران شاهرود دقایقی پیش مهار شد، اظهار کرد: بعدازظهر جمعه در پی تماس با واحد آتش‌نشانی بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی در مهار این آتش سوزی مشارکت داشتند، افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت، اما به این واحد تجاری و مغازه‌های اطراف خسارت مالی جدی وارد شد که اکنون نمی‌توان خسارت ریالی آن را برآورد کرد.
مدیر عامل آتش‌نشانی شاهرود ضمن اینکه این حادثه به دلیل انجام عملیات جوشکاری و عدم رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است، ابراز داشت: از مردم تقاضا داریم قبل از انجام هر کاری ابتدا نکات ایمنی را در نظر گرفته و سپس مبادرت به اجرای کار کنند، زیرا برخی حوادث به دلیل بی‌احتیاطی قابل جبران نیستند.
محمدی در پایان اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به محض وقوع حادثه از تجمع بی مورد در محل به طور جد‌ی پرهیز کنند و اجازه دهند نیرو‌های امدادی کار اطفای حریق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها