عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: افتتاح بخش دیگری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس اقدام بسیار مهمی بود و این اقدام در اوج تحریم‌ها توسط نیرو‌های سپاه انجام شد که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۴۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: طی چند روز گذشته سه اتفاق مهم جهادی در کشور رخ داد تا مشکلات مردم برطرف و توطئه دشمنان خنثی شود.

وی افزود: افتتاح بخش دیگری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بنزین و گازوئیل مورد نیاز کشور را تامین می‌کند اقدام بسیار مهمی بود که با این اقدام نسبت به خارج از کشور و سوء استفاده دشمن از این موضوع خود کفا شده ایم. این اقدام در اوج تحریم‌ها توسط نیرو‌های سپاه انجام شد که جای تقدیر دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:جریان دومی که حرکت جهادی کشور را نشان می‌دهد اقدام فوری در راستای حل مشکل آب آشامیدنی مردم آبادان و خرمشهر بود که حرکت ارزشمندی انجام شد و آستان قدس نیز از طریق بنیاد کرامت آب آشامیدنی به مردم این مناطق رساند. نیرو‌های قرارگاه خاتم الانبیاء در فاصله کوتاه شبانه روزی کار کردند و توانستند آب شیرین را به خرمشهر و آبادان و روستا‌های اطرافش برسانند.

علم الهدی گفت: ما در هر شرایطی قرار بگیریم و دشمن هرگونه ما را تهدید کند این مردم هستند که خودشان برای حل مشکلات ورود پیدا می‌کنند و نیرو‌های جهادی نیز کمک حال مردم خواهند بود و دشمن نمی‌تواند به نقشه‌های شوم خود دست یابد.

وی گفت: برنامه سوم حرکت جهادی در دستگیری عناصر ناپاک اخلال گر اقتصادی بود و نیرو‌های عملیاتی و اطلاعاتی در مدت کوتاه توانستند فردی که ۲ تن سکه را احتکار کرده بود دستگیر کنند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: در این قضیه نیروی انتظامی به کمک مردم آمد و ریشه فساد و اخلال اقتصادی در یک فرد سود جو را پیدا کرد و آن را در آورد و حالا مردم چشم به دستگاه قضایی دارند تا با مفسدان فی الارض چگونه برخورد خواهد کرد؟

علم الهدی خاطرنشان کرد: مردم منتظرند ببینند نظام چگونه می‌خواهد با این فرد برخورد کند و امیدواریم مسئولان دستگاه قضایی توقع مردم را بر آورده کنند.

وی تصریح کرد: دولت نیز باید در کنار قوه قضائیه با مفاسد برخورد کند. در افسانه‌ها هم کسی تصور نمی‌کند فردی ۲ تن سکه جمع کند. چگونه است فردی نظام اقتصادی کشور را به صورت گنج افسانه‌ای برای خود تبدیل می‌کند و کسی کاری نمی‌کند؟ این چه وضع مدیریت اقتصاد کشور است که در طول دو ماه یک فرد بتواند ۲ تن سکه جمع کند و در این شرایط دولت باید برای ترمیم تیم اقتصادی خود اقدام کند.

امام جمعه مشهد گفت: ۴۵۰ شرکت وارد کننده تلفن همراه ارز دولتی گرفتند و ۳۵۰ شرکت موبایل‌های وارد شده را با ارز آزاد در بازار فروختند و ۱۰۰ شرکت نیز واردات خود را احتکار کردند تا بتوانند بیشتر دزدی کنند.

علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسجد گوهرشاد قتلگاه افرادی در ۷۰ سال پیش برای دفاع از عفاف و حجاب شد و در روز ۲۱ تیر به حرمت خون این شهیدان راهپیمایی حجاب در مشهد برگزار می‌شود و از همه خواهران دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند. همچنین مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) نیز در این هفته با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها