امام جمعه شربیان:

باید در مواقع آتش به اختیار آستین همت بالا زد/ ائمه جمعه خادم مردم هستند

امام جمعه شربیان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: باید آستین های همت را بالا بزنیم و در بعضی مواقع آتش به اختیار عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۴۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: در هفته اخیر به دنبال شکسته شدن خط انتقال آب غدیر که آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و مناطق همجوار را تامین می کرد مردم این دو شهر با مشکل مواجه شدند در پی این مساله امام جمعه خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیرات این خط لوله شدند و اقدام به جوشکاری لوله شدند و از نزدیک پیگیر حل مشکل آب شرب منطقه شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از اقدام مجاهدانه این امام جمعه محترم قدردانی کردند بنابراین ائمه جمعه خادم مردم هستند و سختگوی مردم هستند و باید مشکلات مردم را پیگیری کنند .

حجت الاسلام منصوری به نمایش هم پیاله گی دولت فرانسه با گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد و گفت: دولت های غرب به منافقین پناه می دهند ولی براداران سپاه را تروریست خطاب می کنند و هدف این منافقین تغییر رژیم در ایران هستند و همیشه ناکام ماندند انشاالله دوباره ناکام خواهند ماند.

وی افزود: همانطور که در سوریه بدنبال برکناری بشاراسد بودند ولی خودشان رفتند ولی بشار اسد همچنان رئیس جمهور قانونی سوریه مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام منصوری به 21 تیر سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد وروز ملی عفاف وحجاب اشاره کرد گفت :  حادثه مسجد گوهرشاد سند تاریخی غیرتمند ی مردم مسلمان ایران است و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی است .

وی گفت: دولت های غربی نظام اسلامی را مانع تحقق اهداف خود دانستند و به مبارزه جدی و همه جانبه با آن پرداختند و علاوه برجنگ سخت  تهاجم نظامی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود علیه آموزه ها و معارف بنیادین نظام اسلامی همچون حجاب و عفاف را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از تبلیغات رسانه ای، شبکه های مجازی و القائات فکری و به بهانه آزادی های فردی و اجتماعی بیحجابی در جامعه را در راس برنامه های  خود قرار دادند.

حجت الاسلام منصوری به تنظیم بازار و مقابله با گران فروشی اشاره و بیان کرد: تنظیم بازار و مقابله با گران فروشی و ترمیم در کابینه دولت از وظایف مسئولان است که باید انجام دهد و دولت هم به پیشنهاد مجلس شورای اسلامی توجه کند به ترمیم کابینه بپردازد تا جلوی گرانفروشی گرفته شود و بازار را تنظیم بشود و ثبات پیدا کند و باید بین مسئولان و قوا وحدت روز به روز بیشتر شود و راه مقابله با دشمنی آمریکا مستحکم کردن ساخت داخلی نظام است.

امام جمعه شربیان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: مکررا می گویند در مقابل دشمنان بخصوص آمریکا تسلیم بشویم تا هزینه ها کم بشود.

وی افزود: در حالیکه هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت و ایستادگی است و فایده و دستاوردهای ایستادگی صدها برابر بیشتر از هزینه های تسلیم شدن است، تسلیم شدن در برابر دشمن عنود و لجوج نتیجه ای جز لگدمال و بی هویت شدن نخواهد داشت.

حجت الاسلام منصوری در ادامه تصریح کرد: تاسف برحال عربستان بی عرضه که آمریکا دستور داد نفت را دو براب کند و عربستان با کمال تاسف قبول کرد.

وی گفت: امریکا در حال دوشیدن عربستان است و می خواهد با این حال بر ایران فشار بیاورند تا ملت ایران نسبت به نظام و مسئولان بدبین بشوند در حالیکه ملت ایران خودشان در مقابل آمریکا ایستاد و شکست خواهند داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها