امام‌جمعه مهرشهر گفت: مردم باید با اتحاد و همدلی خواستار شکست دشمن باشند چراکه دشمن توانانی مقابله و دیدن اتحاد ملت ایران اسلامی را نداشته و همواره در مقابل اتحاد ما بازنده میدان بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۵۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یدالله رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهرشهر، گفت: تقوا یکی از مهم‌ترین اصول زندگی است که آدمی بدون توجه به این اصل مهم به هیچ درجه از کمال و رشد دست پیدا نخواهد کرد و لازم است که همه ما این اصل ارزشمند را در زندگی خود جدی بگیریم.

دشمن توان مقابله با اتحاد ملت ایران را ندارد

وی در ادامه به آغاز هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: 21 تیرماه روز ملی حجاب و عفاف و سالگرد حمله رضاخان به مؤمنین در مسجد گوهرشاد است، در آن دوران دولت‌های غربی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند بر کشورهای اسلامی سلطه پیدا کنند اما پایبندی مردم به ارزش‌های دینی بود که اجازه تحقق این خیال را نداد.

امام‌جمعه مهرشهر بیان کرد: اکنون وضعیت حجاب در کشور خوب نیست و بافرهنگ سازی درست می‌توانیم اوضاع حجاب را سامان دهیم چراکه افراد بی‌حجاب دلیل روشنی برای این هنجارشکنی ندارند و با آگاه‌سازی می‌توانیم آن‌ها را متقاعد کنیم.

رضایی بیان کرد: بی‌شک افکار عمومی ما بافرهنگ سازی درست آگاه می‌شوند، همچنین لازم است تا مسئولین ما واقعیت‌های جامعه را به مردم بازگو کنند تا مردم از مشکلات باخبر باشند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و لزوم حمایت از تولیدات داخلی و اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اگر مشکلات کشور به مردم اطلاع مردم برسد، اعتماد بیشتری به وجود خواهد آمد و رضایتمندی را به دنبال خواهد داشت.

امام‌جمعه مهرشهر بابیان اینکه پیچیدگی‌های اداری در برخی از دستگاه‌ها وجود دارد که باید رفع شوند، اظهار کرد: مسئولین باید با مردم همراه شوند و مشکلات آنان را بشنوند و درراه رفع آن مشکلات نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند.

وی در پایان‌بر اهمیت اتحاد و هم‌بستگی در میان آحاد جامعه تأکید کرد و افزود: تمام مردم ایران می‌توانند با مدیریت جهادی به همبستگی برسند زیرا دشمنان از اتحاد ما احساس ضعف می‌کنند و هر زمان که همدل و متحد حرکت کرده‌ایم شکست را برای آنان رقم‌زده‌ایم.

ارسال نظرات