خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه زینبیه حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز با اعلام این خبر گفت: این دو زندانی از زندانی غیرعمد بودند که به خاطر محکومیت مالی در زندان بودند.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۶۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

خدیجه منافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیجیان برای این اقدام خداپسندانه همزمان با ماه مبارک رمضان کمک های نقدی خود را جمع و با هماهنگی هایی که با ستاد دیه استان صورت گرفت توانستند دو زندانی غیرعمد را آزاد کنند.

وی ادامه داد: همچنین پبسیجیان این پایگاه علاوه بر کمک برای آزادی این دو زندانی، 80 سبد کالا نیز شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، حبوبات و ... تهیه و به خانواده های نیازمند و محروم اهدا کردند.

منافی با بیان اینکه بسیجیان پایگاه زینبیه در طول سال و در همه مناسبت ها در کارهای خیر برای دستگیری از نیازمندان پیشقدم هستند و در حد توان تلاش می کنند یاریگر نیازمندان باشند، از کمک مالی این بسیجیان برای انشعاب آب خانواده ای نیازمند خبر داد.

این فرمانده بسیجی اضافه کرد: اهدای جهیزیه در این پایگاه از برنامه های دائمی بسیجیان در طول سال است که امسال نیز در آینده ای نزدیک شاهد اهدای آن به نوعروسان نیز خواهیم بود.

ارسال نظرات