امام جمعه بروجن تأکید کرد: واگذاری ارز و سکه دولتی به افراد فاقد صلاحیت پیگیری دولت را می طلبد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۷۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام هراتی مطلق در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر بروجن، پس از توصیه به تقوای الهی، به تشریح صفات مشرکین از منظر آیاد شریفه قرآن کریم پرداخت.

وی افزود: خداوند در آیه ۶۷ سوره توبه، منافقین را فاسق و علت فسق آنان را امر به منکر و نهی از معروف بیان فرموده و در مقابل مشرکین، صالحان را در آیه ۱۱۴ سوره آل عمران آمرین به معروف و ناهیان از منکر معرفی نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق در خطبه دوم نماز با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام صادق (علیه السلام) گفت: مسلمان جهان هر چه دارند از امام صادق (علیه السلام) دارند و این امام همام مورد احترام همه مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب بر پیگیری دولت در خصوص واگذاری ارز و سکه دولتی به افراد فاقد صلاحیت، گفت: اینکه شرکتی در زمینه خودرو فعالیت دارد، ارز دولتی بگیرد و موز وارد کند، نشان از بی سر و سامانی اقتصاد مملکت توسط متولیان امر دارد که دولت باید پیگیر این امور باشد.

هراتی مطلق در قسمت دیگری از خطبه دوم ، روز عفاف و حجاب را متذکر شد و گفت: دشمن از یک متر روسری زنان ما ترس و واهمه دارد و همین چادر و روسری زنان را مانع مقاصد شوم خود می داند که لازم است بانوان محترمه به حجاب اهمیت داده و از نقشه دشمن آگاه باشند.

هفته فرهنگ مالیات نیز از دیگر نکاتی بود که خطیب جمعه بروجن به این موضوع پرداخت و در پایان از همه مردم شهرستان بروجن دعوت نمود در مراسم یادواره شهدای روحانی شرکت نمایند.

گفتنی است: یادواره شهدای روحانی شهرستان بروجن، روز سه شنبه 19 تیرماه ساعت 18 در مصلای نماز جمعه شهر بروجن با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات