خبرهای داغ:

برگزاری نشست تبیین «حقوق بشر آمریکایی» در پایگاه کریمه اهل بیت(س)

نشست روشنگری با محوریت تبیین ماهیت حقوق بشر آمریکایی، به همت پایگاه کریمه اهل بیت حوزه حضرت نرجس (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در مسجد ۱۴ معصوم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۸۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست روشنگری با محوریت تبیین ماهیت حقوق بشر آمریکایی، به همت پایگاه کریمه اهل بیت حوزه حضرت نرجس (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و با حضور جمع کثیری از بسیجیان حوزه و مسئول بسیج جامعه زنان، در مسجد ۱۴ معصوم (ع) برگزار شد.
«معصومه سیفی» رابط نمایندگی حوزه حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت شناخت دشمن در کلام رهبر معظم انقلاب، به حداثه ترور ایشان در سال ۶۰ اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان پس از آن حادثه فرمودند: وقتی بیهوش شدم برای یک لحظه تمام لحظات زندگیم پیش رویم تداعی شد. وقتی خداوند فرصتی دوباره برای زندگی دنیا به بنده داد، احساس کردم که برای انجام یک تکلیف زنده مانده ام.
سیفی ادامه داد: شما هم نیز دارای یک خانواده چند نفره هستید که شاید از این چند نفر، شما به عنوان بسیجی انتخاب شده اید تا تکالیفی همچون روشنگری را انجام بدهید.
وی افزود: همه بسیجیان اگر بخواهند تهدیدات داخلی و خارجی دشمن را بشناسند، باید بدانند که تهدید‌های خارجی کانونش آمریکا و رژیم صهیونیستی است واسراییل با حملات هوایی، موشکی، روانی و تبلیغاتی و آمریکا با تهدید‌های جنگ روانی، اسلام هراسی، سپاه هراسی و شیعه هراسی، کشور ایران را مورد حمله قرار داده اند.
رابط نمایندگی حوزه حضرت معصومه (س) با اشاره به فشار اقتصادی، روانی و عملی دشمن بیان داشت: هر بسیجی از خانواده خود شروع به بصیرت افزایی کند و در آن صورت است که تهدیدات دشمن تبدیل به خواب‌های آشفته‌ای برای دشمن خواهد شد؛ خواب آشفته یعنی برجام موشکی، برجام منطقه‌ای و سند ۲۰۳۰ که جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی گفت: حضور در صحنه تنها مانع در مقابل اظهار دشمنی دشمن است و جهاد کبیر یعنی اطاعت نکردن از دشمن.
سیفی ادامه داد: اهل مبارزه بیدارند و شما بسیجیان حتماً سه بعد اصلی جهاد که عبارتند از: جهاد نظامی، جهاد سیاسی و جهاد فرهنگی را چراغ راه خود قرار دهید و به فرموده امام خمینی (ره) که ما میتوانیم و پیروزیم، گامهایتان را بلندتر برای بصیرت افزایی در جامعه بردارید.
نشست روشنگری با محوریت تبیین «حقوق بشر آمریکایی» برگزار شدنشست روشنگری با محوریت تبیین «حقوق بشر آمریکایی» برگزار شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار