رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک از برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در سطح مساجد شهر و روستا با همت 22 روحانی مستقر در زهک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۸۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، حجت‌ الاسلام جامعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در سطح مساجد شهر و روستا در زهک  با موضوع قرآن آموزی خبر داد و گفت: در سال جاری این کلاس ها  در تمامی مساجد شهرستان به همت روحانیون مستقر دایر می‌شود و تلاش روحانیون مستقر بر این است که از این فرصت و فراغت طلایی نوجوانان و جوانان در راستای آموزش معارف دینی و قرآنی نهایت بهره برداری صورت گیرد.

وی خواستار اولویت دادن آموزش مسائل دینی و اعتقادی به جوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شد و خاطر نشان کرد: هزینه کردن در حوزه جوانان، سرمایه گذارى براى آینده کشور است.

جامعی با بیان اینکه مساجد باید محور تمامی فعالیت‌های ملی، مذهبی و حتی تفریحی باشد، اظهار داشت: در ایام اوقات فراغت در تابستان سال جاری،  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک برنامه‌های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی با حمایت از ۲۲ روحانی مستقر  برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در سطح  مساجد  را برنامه ریزی کرده است.
ارسال نظرات