با حضور مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دو همایش پیامبر رحمت، محور وحدت در شهرستان سراوان برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان گفت: با حضور مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نشست پیامبر رحمت، محور وحدت با حضور علمای تشیع و تسنن در شهرستان های سراوان و سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۹۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزار خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام نیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان گفت: بر گزاری دو همایش در دو شهرستان سراوان و سیب و سوران با حضور علما تشیع و تسنن، معتمدین، فرهنگیان و متنفذین با سخنرانی حجت‌الاسلام حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شده است.

وی افزود: وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) محور وحدت ملت‌های مسلمان در مقابل دنیای کفر است، لذا همه افراد اعم از شیعه و سنی باید دست در دست هم گذاشته و نگذارند دشمنان کوچک‌ترین خللی در اتحاد مسلمانان ایجاد کنند.

نیری اظهار کرد: پیامبر (ص)، رحمت للعالمین هستند، رحمتی برای همه بشریت می‌باشند، ایشان آمدند تا زنجیر‌های اسارت و بردگی را از پای انسان باز کنند و به بشریت عزت و کرامت بدهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان با بیان اینکه پیامبر اسلام همواره بر اعتصام به ریسمان الهی سفارش می‌کردند، اظهارداشت: مسلمانان جهان برای رسیدن به اوج، باید همدلی و وحدت را گسترش دهند و از تعصبات مذهبی و قومی خود داری کنند، چون تعصب بی مورد نشانه جهل است و ریسمان الهی را از گردن بیرون می‌آورد.
ارسال نظرات