نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: انفجار هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب‌های خلیج‌فارس و قتل‌عام ۲۹۲ نفر توسط رزم‌ناو آمریکا نشانه حقوق بشر آمریکایی است،
کد خبر: ۹۰۳۲۹۹۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، در خطبه‌های نماز جمعه ، در جمع نمازگزاران ایلامی، اظهار کرد: پیشنهاد ارائه مذاکره توسط عناصری از منافقین، کمونیست‌ها، لیبرال‌ها و بهائیان و ورشکستگان فتنه 88 چیزی جز تسلیم نیست.

وی، با اشاره به اینکه پیشنهاد مذاکره توسط عقب‌ماندگان سیاسی بوی تعفن خیانت می‌دهد، تصریح کرد: این نغمه‌های شوم که از حلقوم‌های ناپاک طی سالیان متمادی و در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب از اردوگاه غرب‌گرایان و مزدوران داخلی شنیده‌شده است.
حجت الاسلام لطفی، افزود: اما امام راحل و رهبری و ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی بر دهان آنان مشت کوبنده و انقلابی زده‌اند، این افراد بهتر از دیگران می‌دانند که مذاکره با رژیم بدعهد آمریکا بی‌نتیجه و بی‌فایده است.
خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: اما چون جیره‌خوار و مزدور هستند و در همه عرصه‌ها خود را تسلیم آمریکا می‌دانند ملت را هم با خود قیاس می‌کنند، درحالی‌که بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌گرفته توسط نهادهای معتبر 76 درصد مردم معتقدند رابطه با رژیم فاسد آمریکا حلال مشکلات اقتصادی کشور نیست.
وی، بابیان اینکه امروز حتی بدبین‌ترین افراد جامعه معتقدند اگر دولت هم بخواهد مشکل ملت را با آمریکا حل کند هیچ نشانه‌ای از تمایل آمریکا به این کار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اعتماد به آمریکا و دل‌خوش کردن به برجام بسیاری از فرصت‌ها را برای مقابله با تحریم‌ها طی چهار سال گذشته نادیده بلکه از دست داد.
حجت الاسلام لطفی، بیان کرد: امروز شاهد خسارت‌های جبران‌ناپذیر تحریم‌ها در طول 40 سال انقلاب هستیم و باید اصلاح‌طلبان که مسبب اصلی این اوضاع هستند از ملت عذرخواهی کنند.
امام‌جمعه ایلام، اظهار کرد: به برکت برجام و اعتماد بی‌حدوحصر به دشمنی لجوج همانند آمریکا تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و گرانی سکه و دلار و اعمال شدید تحریم‌ها طی 40 سال گذشته انقلاب شاهد هستیم.
وی، بابیان اینکه جریان‌های معاند داخلی و ضدانقلاب خارج نشین با مثلث شوم رژیم‌های صهیونیستی، آمریکا و آل سعود علیه ملت ایران دسیسه کرده‌اند، گفت: در این شرایط حساس نباید بازار سکه و ارز دچار تزلزل و تنش شود و قطعاً دستی در کار است تا قیمت سکه به اوج خود در تاریخ انقلاب برسد.
خطیب نماز جمعه ایلام، افزود: تجار و دست‌اندرکاران بازار می‌دانند که تحریمی هنوز نیامده و تحریم‌های مؤثر بانکی از ابتدای برجام به قوت خود باقی بوده و خروج آمریکا از برجام تنها دستاورد آن افزایش فروش نفت ایران را تحت‌الشعاع قرارداد.
وی، اظهار کرد: هنوز معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که ناگهان در هفته سوم فروردین دلار سر به فلک کشید و تا مرز 8 هزار تومان نیز رسید.
امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز کرد: انفجار هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب‌های خلیج‌فارس و قتل‌عام 292 نفر توسط رزم‌ناو آمریکا نشانه حقوق بشر آمریکایی است،
وی، خاطرنشان کرد: حمله موشکی ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی لکه ننگی بر دامن رژیم ظالم آمریکا است، این جنایت هولناک که در تاریخ هوانوردی بی‌سابقه بود یکی از مرگ‌بارترین و درعین‌حال غم‌انگیزترین حوادث تاریخ بود.

 

ارسال نظرات