معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: اجرای این طرح «میثاق طلبگی» می‌تواند آغاز سال جدید تحصیلی طلاب را موفق آمیزتر کند و طلبه‌های جدید الورود با استرس کمی تحصیل در مدارس علمیه را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۱۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع)، قروه اظهار داشت: ان‌شاءالله هفته آینده شاهد برگزاری طرح میثاق طلبگی در این مدرسه خواهیم بود، لذا درخواست می‌شود که تمام تلاش خود را در این دوره برای آشنایی هر چه بیشتر طلبه‌های جوان با محیط حوزه و طلبگی داشته باشید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: دوره طرح میثاق طلبگی حدوداً ۱۰ روز به طول خواهد انجامید که در این دوره بیش از ۶۵ طلبه جوان و جدیدالورود استان کردستان شرکت خواهند کرد.

این استاد حوزوی عنوان کرد: در این طرح برنامه‌های متنوع بسیاری برای طلاب جوان برگزاری می‌شود که برگزاری کلاس، اردوها، آشنایی با محیط مدرسه و... از جمله برنامه‌های این دوره می‌باشد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه طرح میثاق طلبگی می‌تواند پیش زمینه‌ای برای آشنایی طلاب جدید الورود با محیط دینی باشد، گفت: اجرای این طرح می‌تواند آغاز سال جدید تحصیلی طلاب را موفق آمیزتر کند و طلاب جدید الورود با استرس کمی تحصیل در مدارس علمیه را آغاز کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: امسال مدرسه علمیه شهرستان قروه برای اجرای طرح میثاق طلبگی به عنوان پایلود انتخاب شد، لذا امیدواریم بتوانیم طلاب جدیدالورد را با مباحث پیش رویی که در آینده خواهند داشت، آشنا سازیم.

گفتنی است که این طرح از روز سه شنبه هفته آینده در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه به مدت ده روز با حضور ۶۵ طلبه جدید ورود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات