خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه وحدت را عامل تقویت اقتدار ملی دانست و گفت: سیاستمداران متوجه باشند که اروپا هم شبیه آمریکاست و آنها طرف آمریکا را به ما نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۶۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به  گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت‌الله شیخ مصطفی علما در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت:‌ ۴۰ سال است که ایران با چالش‌ها و مشکلاتی که دشمنان نظام برایش ایجاد کردند دست به گریبان است و برای عبور از این موانع باید آنها را شناخت، سیاستمداران ما متوجه باشند که اروپا هم شبیه آمریکاست.

 

وی افزود: دشمن در این ۴۰ سال استواری و ایستادگی ملت ایران را مشاهده کرده است، امروز هم وحدت، همبستگی و ایستادگی مایه تقویت اقتدار ملی برای کشور است که امروز به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است.

 

امام جمعه کرمانشاه سطحی نگری در تصمیمات مسئولان و بزرگنمایی مشکلات را از جمله این چالش‌ها عنوان کرد و گفت: دولت و مسئولان در تصمیم‌گیری‌های خود باید از سطحی‌نگری بپرهیزند و دقت کنند.

 

آیت‌الله علما همدلی بین مسئولان و مردم را موجب یاس دشمنان نظام دانست و خواستار تعامل صادقانه مسئولان با مردم شد و گفت: با این مردمی که برای انقلاب شهید داده‌اند و همچنان پای نظام مانده‌اند باید صادقانه عمل کرد.

 

وی تحول مدیریتی در دستگاه‌های دولتی را مورد تاکید قرار داد و صداقت، امانت‌داری، از خودگذشتگی و وفاداری را از رموز موفقیت مدیران دانست و از شهید رجایی با عنوان الگوی مدیریت موفق یاد کرد.

 

خطیب جمعه کرمانشاه امیدآفرینی در جامعه را از جمله راهکارهای مقابله با دشمن بیان کرد و افزود: وضعیت امروز کشور به مراتب بهتر از گذشته‌ است و امروز ایران با اقتدار در موضوعات منطقه‌ای موضع‌گیری می‌کند، لذا باید این یاس و نامیدی را از بین برد.

 

آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز در برابر برنامه‌های شوم دشمنان باید یک ید واحده باشیم، گفت:  دشمن مدام در حال اختلاف‌افکنی است و اگر ما ملت و دولت ید واحده واحده باشیم می‌توانیم توطئه‌های شوم آنها را خنثی کنیم.

 

وی اشاره‌ای هم به مناسبت‌های هفته پیش‌رو همچون سالروز شهادت پیشوای مذهب جعفری، امام صادق (ع)، روز جهانی جمعیت و روز فاف و حجاب داشت.

 

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب و برق در ماه‌های اخیر در استان، در این خصوص از مردم خواست تا صرفه‌جویی در مصرف این موارد را رعایت کنند.

ارسال نظرات