در راستای اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفت:
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، دادستان زاهدان و رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از 5 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان طی بازدید از پنج شرکت تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان  وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود، در حالی که می‌ توان از ظرفیت واحد‌های تولیدی در استان استفاده حداکثری داشت، اما برخی از  واحد‌ها به دلیل مشکلات عدیده تعطیل شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه شیر در شهرک صنعتی افزود: باید هماهنگی‌ها در زمینه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بیشتر و موضوع‌های  مالی برای راه اندازی این کارخانه برطرف شود.

حمیدی بیان کرد: یا در استان تولید شیر نداریم یا حداقلی است یا ممکن است مورد تایید شبکه دامپزشکی نباشد که باید هماهنگی میان دامپزشکی و جهاد کشاورزی به وجود آید.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی مواد اولیه است که باید برای رفع این مشکل در استان هماهنگی‌های لازم به وجود آید، یکی دیگر از گلایه‌ها نیز مربوط به مالیات است که در این باره هم باید کارگروه‌هایی تشکیل شود.
ارسال نظرات