سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر خود به اردبیل از جانبازان و خانواده های شهدای ورزشکار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۲۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زا اردبیل، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل صبح امروز با امیر خلبان "میرحمید موسوی" جانباز گرانقدر 70 درصد و رییس هییت ورزش های جانبازان و معلولین استان وقدرت اله اعلمی پدر معظم شهید ورزشکار و قهرمان وزنه برداری " اسماعیل اعلمی" و با حجت الاسلام کریمی پدر گرامی دانشجوی شهید" عبدالرئوف کریمی" دیدار کردند.

کاویانی راد در این دیدار با بیان اینکه نشستن در کنار والدین شهدا انگیزه خدمت ایجاد می کند، اظهار کرد: نسل جدید ما چه مردم و چه مدیران باید از فرصت بودن در محضر والدین شهدا بهره مند شوند و از آنان درس زندگی و مدیریت بگیرند.

وی افزود: والدین معظم شهدا همچون اصحاب پیامبران هستند که بعد از رفتنشان کسی مثل آنها را نمی تواند پیدا کند و تا حضورشان در جامعه است برای ما همانند چراغ راهنما هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آرامش و ثبات نظام بخاطر وجود و زندگی چنین انسانها است، بر دیدار مداوم و احوال پرسی از آنان تاکید کرد.

گفتنی است معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از موزه شهدا و پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثار استان اردبیل که در حال ساخت است بازدید کردند.

ارسال نظرات