خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: زائرین کرمانشاهی طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۳۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حامد دارابی امروز (15 تیر) در همایش متمرکز زائرین حج تمتع استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع از 27 تیر، اظهار کرد: زائرین کرمانشاهی نیز طی روزهای 9، 10 و 11 مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی اعزام خواهند شد.

وی تاکید کرد: البته عوامل ستادی حج از 24 تیر اعزام خواهند شد تا مقدمات حضور زائرین ایرانی را در حج فراهم کنن. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال اعزام زائرین کرمانشاهی از طریق ایرلاین سعودی انجام می گیرد، افزود: ظرف چند روز آینده زمان دقیق پروازها را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: حجاج کرمانشاه 48 ساعت قبل از پرواز باید ساک های خود را تحویل بازرسی فرودگاه دهند و 4 ساعت قبل از پرواز نیز باید در فرودگاه حضور داشته باشند.

دارابی از حجاج استان خواست در طول سفر به توصیه های مدیران کاروان ها توجه و عمل کنند، چرا که به دلیل فعال نبودن سفارت ایران در عربستان درصورت ایجاد مشکل، برطرف کردن آن دشوار می شود.

وی گفت: در بحث اسکان و تغذیه حجاج برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی"، اظهار کرد: به زائرین توصیه می شود برای حفظ شان کشور و حمایت از شعار سال، پیش از اعزام به این سفر معنوی سوغات ها را از داخل کشور خریداری کنند.

دارابی یادآور شد: سال گذشته برخی حجاج استان هزینه ولیمه خود را صرف تحصیل و کمک به کودکان سرطانی کردند که امیدواریم این سنت حسنه امسال وسعت بیشتری پیدا کند.

 

 

ارسال نظرات