جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: هدف از حضور اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه اردبیل در روستا‌های محروم شناسایی بیماران نیازمند به بستری در روستا‌های محروم است.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

حضور اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه اردبیل در روستا‌های محروم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم، اکیپ پزشکی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان در روستا‌های بخش ثمرین اردبیل حضور یافته و به اهالی این روستا‌ها خدمات رسانی نمودند.

سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل، هدف از این طرح را شناسایی بیماران نیازمند به بستری در روستا‌های محروم دانست و افزود: این طرح در بیش از ۵۲ روستا از بخش مرکزی و بخش هیر از توابع شهرستان اردبیل اجرا شده و هم اکنون در بخش ثمرین در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تلاش بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل بر این است که ظرف مدت ۲ ماه این طرح در تمامی روستا‌های شهرستان اردبیل اجرا شود، گفت: بعد از بخش ثمرین، هدف بسیج جامعه پزشکی دهستان سردابه است و اهالی این دهستان می‌توانند جهت انجام معاینات رایگان به محل‌های از پیش تعیین شده از جمله مساجد و مراکز بهداشتی روستا‌ها مراجعه نمایند.

ارسال نظرات