خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار استفاده از ظرفیت حسینه ها و مساجد با حفظ حرمت آنها برای جذب جوانان به ورزش شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۴۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما  در نشست با مدیرکل و جمعی از مسوولین ورزش و جوانان استان بابیان اینکه جوانان سرمایه کشور هستند و باید در اولویت باشند، اظهار کرد: ورزش یکی از راه های مهم جذب جوانان است که باید در این عرصه برنامه ریزی مناسب برای جذب جوانان صورت گیرد.
 
وی افزود: جوانان بسیار خوبی داریم که باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در راه درست هدایت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به حضور جوانان در همه عرصه ها از جمله ورزش اشاره کرد و گفت: باید از این پتانسیل عظیم به درستی استفاده شود و ظرفیت حسینیه ها و مساجد را با حفظ حرمت ها برای جذب جوانان به ورزش بکار گیریم.

 صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش، عنوان کرد: هزینه کردن در ورزش و توسعه آن سرمایه گذاری در راستای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی است.

وی همگانی کردن ورزش و توجه به ورزش قهرمانان را ماموریت مهم این اداره کل ذکر کرد و گفت: برنامه های این اداره کل باید همه اقشار مختلف مردم را در برگیرد.

رحیمی توسعه نشاط اجتماعی، توجه به ورزش روستاها و حمایت از اقشار کم درآمد برای روی آوردن به ورزش را دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان ایجاد ظرفیت های جدید مالی برای توسعه ورزش و اقتصاد ورزش را مورد تاکید قرار داد.

 

ارسال نظرات