مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:

عامل پیشرفت بسیج روحیه جهادی واخلاص می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه عامل پیشرفت بسیج روحیه جهادی واخلاص می‌باشد. گفت: بسیج خط مقدم انقلاب در مبارزه فرهنگی با دشمن است که باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۴۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید جواد میرشفیعی در برنامه نظارت و بازرسی از حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام و حمزه سیدالشهدا کلاته خیج و حوزه بسیج دانش آموزی ایثار بخش بسطام در جمع اعضا عقیدتی نظارت این حوزه‌ها در سخنانی ضمن تشکر از زحمات اعضای حوزه‌ها تاکید کرد: عامل پیشرفت بسیج روحیه جهادی واخلاص می‌باشد.
وی افزود: بسیج خط مقدم انقلاب در مبارزه فرهنگی با دشمن است که باید تقویت شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: تلاش دشمن در فضای کنونی جامعه ما ایجاد شکاف بین مردم و نظام است و باید با هوشیاری و بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنیم تا توطئه دشمنان ناکام بماند.
وی با بیان اینکه امروز باید جامعه را از نظر فکری و اعتقادی تقویت کرد افزود: دشمن امروز فکر و عقیده و دین مردم ما را که رمز موفقیت و پیروزی آن‌ها بر طاغوت و سلطنت بوده هدف قرار داده و رهبر انقلاب نیز در سال‌های مختلف بر این موضوع تاکید و تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را بیان کرده است که وظیفه ما در بسیج توجه به سخنان و اوامر فرمانده کل قوا و بسط و نشر آن در جامعه است.
در برنامه نظارت ستادی که با حضور هیئت رئیسه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده حوزه‌ها و رابط نمایندگیدر حوزه‌ها تشکیل شد ضمن بررسی عملکرد حوزه‌ها و رابطین مسائل و مشکلات حوزه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و فرماندهان حوزه‌ها به بیان برنامه‌های خود در راستای وظایف عقیدتی نظارت در حوزه‌ها پرداختند.
شاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار بسطام در جلسه نظارت ستادی این حوزه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده گفت: ایجاد و برپایی پخش اذان از محل حوزه به جهت دور بودن مسجد محل که با استقبال بسیار خوب اهالی محل مواجه شده است و ایجاد بانک ترویج و اهدا فیلم‌های ارزشی در بین دانش آموزان مدارس بخش بسطام و برگزاری نمایش و تئاتر در مدارس و پاسخ گویی به شهات دینی دانش آموزان وفرهنگیان بسطام از کانال مراجع ذی صلاح از جمله فعالیت‌های این حوزه در راستای امور عقیدتی نظارت بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار