مسئول بسیج سازندگی استان البرز :

فعالیت 110 گروه جهادی البرز در داخل و خارج استان

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه در تابستان سالجاری استان البرز 110 گروه فعال جهادی وجود دارد، گفت: 13 گروه در اردوی جهادی خارج از استان و 97 گروه نیز در اردوهای درون استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۶۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار علی ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه در تابستان سالجاری استان البرز 110 گروه فعال جهادی وجود دارد، گفت: 13 گروه در اردوی جهادی خارج از استان و 97 گروه نیز در اردوهای درون استان فعالیت دارند.

فعالیت 110 گروه جهادی البرز در داخل و خارج استان

وی افزود: این گروه های جهادی که شامل اقشار مختلف طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و محلات هستند، به منظور اجرای طرح های عمرانی، آموزشی، بهداشتی ودرمانی و... راهی مناطق محروم درون وبرون استانی می شوند.


وی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی بسیج سازندگی پرکردن اوقات فراغت جوانان و فراهم کردن زمینه حضور این جوانان برای خدمت رسانی به محرومین در قالب اردوهای جهادی است.


وی گفت: این گروه های جهادی شامل حدود 2700 نفر از جوانان و نوجوانان البرزی هستند که در قالب 23 گروه خانم ها و 87 گروه برادران ساماندهی شده اند.


سرهنگ ترکاشوند افزود: از این گروه ها، 13 گروه به اردوی جهادی خارج از استان شامل استان های تهران، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و 97 گروه نیز به اردوهای درون استان اعزام می شوند.


وی اضافه کرد: این گروه ها در مدت حضور خود در مناطق محروم اقدام به اجرای طرح های آب رسانی و عمرانی شامل ساخت خانه عالم، راه سازی، ساخت مسجد و مدرسه و... می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها