خبرهای داغ:

ترویج معارف اسلامی وعفاف و حجاج در هندیجان

امام جمعه موقت هندیجان گفت:هیات های مذهبی ،مسئولان فرهنگی ،خطبا،مداحان و روحانیون باترویج معارف اسلامی و اهل بیت (ع)ومخصوصا احادیث حضرت امام جعفرصادق (ع)وعفاف و حجاب در هندیجان با فرهنگ سازی تلاش های دوچندانی داشته و بایستی در مدارس ، بیمارستان ها ، ادارات و محیط های اجتماعی توجه ویژه به حجاب شود‌.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۷۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

حجت الاسلام والمسلمین جعفربنی سعید پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در آستانه سالروز شهادت غریبانه حضرت امام جعفر صادق (ع)قرار داریم بایستی متولیان فرهنگی سطح شهرستان هندیجان را سیاه پوش نمایند و چهره شهر با نصب بنر و بیرق های عزاوبرپایی مجالس سوگواری تغییر کند واگر کسی از بیرون وارد شهرستان شد متوجه مراسمات عزاداری حضرت امام جعفرصادق(ع)شود.

وی افزود:یکی از عمده مواردی که مورد توجه اسلام واقع شده که در قرآن به آن اشاره و سفارش شده مسئله مهم واجب عفاف و حجاب است که می بایست بصورت جدی در محیط های اجتماعی ،مدارس ،بیمارستان ها و ادارات ودیگر جاها رعایت و عملی شود.

وی بابیان اهمیت به صرفه جویی در برق و آب گفت:صرفه جویی در برق و آب همیشه مورد توجه بوده که در صرفه جویی اسلام سفارشات زیادی دارد ولی نباید در این امر مهم و تاثیرگذار بی توجهی بشود وصرف جویی را با جدیت عملی نمایند.

بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان بیان کرد:نیروهای امنیتی در مورد تجمعات اخیر در برخی از شهرها ی استان برای مسئله مشکل آب دقت بیشتری داشته و اجازه ندهند یک عده انسان های سود جو از تجمع مردم دراین باره سوء استفاده نمایند وبرای آرامش و امنیت مردم تلاش های بیشتری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار