خبرهای داغ:

آغاز دوره طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی هندیجان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموز هندیجان گفت: در راستای ارتقای توانمندسازی فرماندهان و شورای واحدهای بسیج دانش آموزی دوره طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی به تعداد۷۰نفرخواهر وبرادردرمقطع متوسطه دوم از ۱۰مدارس هندیجان به مدت یک هفته آغازشد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۷۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

سروان پاسدار سعید سنگری پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:عمده برنامه های متنوع طرح یاوران ولایت شامل فرهنگی ،هنری ،تفریحی و زیارتی ،میثاق با شهدا ،پخش اکران فیلم های سینمایی ،مسابقات ورزشی و آموزش های قرآنی ویژه دانش آموزان بسیجی در محل های دارالقرآن کوثر آموزش و پرورش و حوزه علمیه خواهران با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و معاونت پرورشی آموزش وپرورش هندیجان اجرایی می شوند.

وی افزود:طرح یاوران ولایت انگیزه مناسبی برای دانش آموزان بسیجی شده که به راحتی می توانند با حضور در کلاس ها از برنامه های قرآنی برای یادگیری درمحیط زندگی خود استفاده خوبی داشته باشند.

وی بابیان اهمیت راه وروش سیره اهل بیت (ع)در مدارس گفت:یکی از فرصت های مهم برای دانش آموزان ادامه راه وروش سیره عملی اهل بیت(ع)در طرح یاوران ولایت است که می توان در محیط اجتماعی و مخصوصا در مدارس بکار گیری نمود.

سنگری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان عنوان کرد:کلاس های دوره طرح یاوران ولایت نسبت به سال های گذشته دارای کیفیت خوبی است که بسیجیان دانش آموز در ایام تابستان با اجرای متنوع کارهای فرهنگی می توانند به بهترین شکل در ایام تحصیل برای رشد علمی و افزایش معلومات استفاده نمایند .

وی بابیان استفاده از فیلم های سینمایی در طرح یاوران ولایت گفت:اکران فیلم های سینمایی در این طرح یک هفته ایی شامل دینی ومذهبی،علمی و آموزشی وهمراه با درس آموزی است که برای نسل های کنونی مناسب است و اینگونه اقدامات با هماهنگی و برنامه ریزی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها