حجت الاسلام منتشلودرهمایش نهضت روشنگری که به همت حوزه خواهران قروچای درحسینیه این روستابرگزارشدگفت:تحقق شعارحمایت ازکالای ایرانی وظیفه آحادملت ومسولان است.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۰۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلودرهمایش نهضت روشنگری که به همت حوزه خواهران قروچای درحسینیه این روستابرگزارشدگفت:تحقق شعارحمایت ازکالای ایرانی وظیفه آحادملت ومسئولان است.

وی درادامه افزود:بیش ازسه ماه از آغاز سال می‌گذرد و به جرات می‌توان، گفت: دولت و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه کم‌کاری کردند و در جهت رسیدن به این هدف گام‌های موثری برنداشتند.

منتشلوتاکیدکرد:رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌ها، معمولاً مسئولان را مخاطب قرار می‌دهند، اما به گفته ایشان اکنون مخاطب، همه آحاد ملت از جمله مسئولان هستند و همه باید سخت، کار و تلاش کنند.

مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:تحقق این امر نیاز به یک همت و عزم جدی دارد که همه ما باید اولویت خرید و مصرف خود را بر پایه تولید ملی و محصولات ایرانی گذاشته و بر آن استوار بمانیم. قطعاً در این راه، نقش حمایتی دولت و قانون‌گذار از تولید ملی و همچنین تولید‌کننده در تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت با کالای مشابه خارجی بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است و نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات