خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت:امسال برگزاری همایش امامزادگان استان را با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر قم در مزار امامزاده سید معصوم در دهه کرامت خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۰۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
برگزاری همایش امامزادگان استان قم در دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به روز بزرگداشت امامزادگان اظهار کرد: یک روز در دهه کرامت به بزرگداشت این روز اختصاص پیدا کرده و در این راستا ستاد بزرگداشت روز امامزادگان در قم تشکیل شده است، در ایام دهه کرامت اعزام مبلغین و برپایی غرفه‌های معرفت را در مزار امامزادگان استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امسال برگزاری همایش امامزادگان استان قم را با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر قم در مزار امامزاده سید معصوم در دهه کرامت خواهیم داشت، این امامزادگاه جایگاه خاصی در منطقه نیروگاه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: برگزاری جشن را در بقاع متبرکه با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در دهه کرامت خواهیم داشت، همچنین بخشی از اجرای نیات واقفین در کمک به نیازمندان در این دهه صورت می‌گیرد، همچنین محافل انس با قرآن هم در ایام دهه کرامت در مزار امامزادگان استان برگزار می‌شود.

حسینی مقدم در پایان با اشاره به جشن‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: امسال بیشتر از سال گذشته جشن در این دهه در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، برپایی غرفه‌های معرفت در این بقاع استقبال فراوان مردم را به دنبال دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها