حجت الاسلام طهرانی زاده گفت: اگر حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سرشار از جوانان پرشور و انقلابی باشد و افراد با استعداد در تخصص‌های مختلف فعال باشند، و تربیت آن‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب در تابعیت از ولایت فقیه باشد، می توان آن را از نقاط قوت برنامه‌های بسیج و سپاه دانست.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۱۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:  به منظور رفع مشکلات و نواقص و بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های ابلاغی به حوزه‌های مقاومت بسیج سیب و سوران  با فرماندهان حوزه  های شهید بهشتی و الزهرا(س) و پایگاه‌ها مقاومت بسیج این شهرستان دیدار شد.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده  افزود: این بازدید‌ها در راستای سلسله بازدید‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سیستان و بلوچستان  از حوزه‌های مقاومت بسیج صورت می‌گیرد.
 
وی هدف از این بازدید را  آشنایی با مسئولین حوزه‌ها و مسئولین شورا‌ها و همچنین نحوه اجرایی برنامه‌های ابلاغی در سطح  ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران برشمرد.
 
طهرانی زاده تلاش بسیج در رفع فاصله بین حوزه‌های مقامت بسیج و مسئولین شهری را یکی  دیگر از اهداف این نهاد مردمی برشمرد و بیان داشت: اگر حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سرشار از جوانان پرشور و انقلابی باشد و افراد با استعداد در تخصص‌های مختلف فعال بوده و تربیت آن‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب در تابعیت از ولایت فقیه باشد، می توان آن را از نقاط  قوت برنامه‌های بسیج و سپاه دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مهمترین نقاط ضعف این است که ارتباط بین حوزه ها‌ی مقاومت بسیج با بدنه جامعه قطع شود.

این مسئول تاکید کرد: رسوخ اندیشه‌ها و افکار انحرافی و مفاسد اخلاقی در بدنه بسیج، می تواند ما را از اهداف انقلاب و رهبری دور کند، که باید برای رفع این موانع کوشش کنیم.
ارسال نظرات