خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مبلغ قابل توجهی معادل 50 هزار میلیارد به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که باید مورد توجه مسئولان دولتی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۲۲۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی، یک سازمان بسیار مهمی است، و در شرایطی که بیمه ها از جمله بیمه خدمات کشوری و سلامت دچار مشکل هستند نقش بیسار مهمی را ایفا می کند.

 

وی افزود: این سازمان در مجموع از ساختار خوبی برخوردار است اما طبیعتا نیاز به تقویت دارد.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت بدهکار تامین اجتماعی است، خاطر نشان کرد: مبلغ قابل توجهی که معادل 50 هزار میلیارد است این سازمان از دولت می خواهد که البته در بودجه مدنظر قرار گرفته است.

 

 حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه نیز این نکته مهم دیده شده است تا تامین اجتماعی بتواند مطالبات خود را چه به صودت نقدی و چه به صورت واگذار ملکی از دولت دریافت کند.

 

وی عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم مجلس شورای اسلامی نیز تقویت سازمان تامین اجتماعی است زیرا با توجه به موج بازنشستگی در آینده ای نزدیک، آسیب پذیر خواهد بود و مشکلات اجتماعی را در بر خواهد داشت.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمه ها در حال حاضر در شرایطی قرار دارند که باید به آن ها توجه گردد.

 

حجت الاسلام عبادی ضمن اشاره به احداث مرکز بهداشت در شمال شهر گفت: مردم این منطقه معتقدند که تمامی امکانات خدمات درمانی در دیگر نقاط شهر متمرکز شده است ، لذا با توجه به توسعه و جمعیت بسیار زیادی که در شمال شهر وجود دارند این خلا نبود خدمات، خود را بیش از پیش نشان می دهد.

 

وی یادآور شد: با توجه به آمارهای ارائه شده نیز افزایش بیمه شدگان بسیار کم است که امید است اقدامات شایسته تری در این خصوص صورت گیرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها