خبرهای داغ:
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی، خطاب به کارگزاران و کارکنان نظام مالیاتی، مودیان و رسانه های جمعی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی، خطاب به کارگزاران و کارکنان نظام مالیاتی، مودیان و رسانه های جمعی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: حماسه اقتصادی که هر ساله در خرداد و تیرماه تبلور پیدا می‎کند، ماحصل همدلی، همراهی و همگامی سازمان امور مالیاتی کشور، ملت شریف ایران، رسانه های جمعی و دیگر دستگاه‎ها، تشکل ها و سازمان هایی است که هر یک به نحوی با درک وضعیت موجود اقتصادی و با هدف دستیابی به افقی روشن و چشم اندازی پر امید، در تامین هزینه های کشور سهیم و نقش‎آفرین می‎شوند. اوج جلوه‎گری این حماسه پرشکوه زمانی است که بیشترین مشارکت عمومی در پرداخت مالیات با والاترین حس همنوایی صورت می پذیرد.
16 تیرماه مصادف با «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است. برهه ای که جلوه بارز همت و اراده برای آبادانی، رفاه، توسعه و نیز خدمت به شهروندان این مرز و بوم از طریق تامین هزینه‎های جاری و عمرانی کشور است. نیک می‎دانیم خدمت به مردم بالاترین عبادت است; خدمت به مردمانی که لایق بهترین‎ها هستند; خدمت به ملت سرافرازی که همواره در عرصه‎های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایفاگر نقش‎های مهم و حیاتی بوده است. پس چه زیباست که مالیات اسباب این خدمت رسانی است و چه نیکو که مسئولیت این امر مقدس بر عهده ماست.
با تبریک فرا رسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی به تمامی کارگزاران پرتلاش و کارکنان خدوم این دستگاه و همچنین مودیان عزیز که همواره یاریگر نظام مالیاتی هستند و البته دست اندرکاران وظیفه شناس و ارجمند رسانه‎های جمعی; امیدوارم که همواره در این آزمون بزرگ خدمت‎رسانی به مردم شریف ایران، سربلند و پیروز باشیم. به‎ویژه در مقطع کنونی که اقتصاد کشور آماج هجمه های خارجی است و حضور موثر و اطمینان‎بخش در این مجاهدت اقتصادی، بیش از هر زمان دیگر احساس می‎شود. امید که خدمت خالصانه به میهن عزیزمان ایران، سرلوحه تمام اقدامات و زینت بخش زندگانی‎مان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها