خبرهای داغ:
با حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های منتخب کشور
دومین لیگ ستارگان بورس با حضور جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه و اساتید دانشگاه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۵۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز (شنبه ۱۶ تیر ماه)، دومین لیگ ستارگان بورس با حضور، سعید فلاح پور، عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، سید مصطفی رضوی معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه و اساتید دانشگاه کار خود را آغاز کرد.

در افتتاحیه این رویداد مهم بازار سرمایه یاسر فلاح دبیر اجرایی لیگ ستارگان بورس گفت: دومین لیگ ستارگان بورس ایران راهی به سوی ارتقای فرهنگ سازی و آموزش بازار سرمایه است و امیدواریم بعد از اتمام این دوره شاهد ارتقای سواد مالی گروه نخبه و دانشگاهی کشور باشیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: برای برگزاری این دوره از سلسله رویداد های لیگ ستارگان بورس ایران تلاش بسیاری صورت گرفته و قطعا همچون سال گذشته نتایج مثبت آن را نظاره می کنیم.

سعید فلاح پور، عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره لیگ ستارگان بورس با اشاره به پیشرفت های موجود در بازار سرمایه گفت: امکانات در این بازار به سرعت تغییر کرده و سرعت تغییرات بیش از گذشته است.

وی با اشاره به اینکه شروع این دوره از لیگ ستارگان می تواند عاملی برای تشویق به کارآفرینی باشد، ادامه داد: در این دوره مسابقات به صورت کشوری بزگزار می شود و محدودیت ها در قیاس با سال گذشته کاهش یافته است.

معاون سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان خاطر نشان شد: در نخستین دوره لیگ ستارگان بورس ابزار های کمتری در رقابت مورد استفاده تیم ها قرار گرفت اما امسال برای آنکه این رقابت مهم بورسی به شرایط واقعی بازار نزدیک تر باشد محدودیت ها کمتر شد و در معاملات از ابزار های مالی بیشتری استفاده می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها