خبرهای داغ:
استاندار فارس با تأکید بر اینکه بدون ارتقای کیفیت محصولات تولیدکنندگان داخلی شعار حمایت از کالای ایرانی محقق نمی‌شود، گفت: اگر کیفیت تولیدات بالا رود همه دست‌اندرکاران الزام دارند از تولیدات ملی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۶۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز با اشاره به حضور بیش از ۹۰ مجموعه در این نمایشگاه افزود: ۴۷ درصد از مجموعه‌های شرکت کننده در نمایشگاه مربوط به استان فارس هستند که نشان دهنده توانمندی استان در این زمینه است.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: تولیدات ملی در حوزه صنعت ساختمان کیفیت بالایی دارد و می‌توانیم برند مطرح دنیا را در کشور تولید کنیم.

تبادار با بیان اینکه تولیدات کیفی برجسته‌ای در زمینه‌های مختلف صنعت ساختمان در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس عرضه شده است، افزود: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار محوری سال که از سوی رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان کشور مورد تأکید قرار گرفته است باید کیفیت محصولات ایرانی افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه بدون بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدکنندگان داخلی، شعار حمایت از کالای ایرانی محقق نمی‌شود، گفت: اگر کیفیت تولیدات بالا رود، همه دست‌اندرکاران الزام دارند از تولیدات ملی استفاده کنند.

استاندار فارس با توصیه به مجموعه‌های اداری، دستگاه‌های اجرایی و سازمان نظام مهندسی برای توجه بیشتر به تولیدکنندگان صنعت ساختمان در استان فارس، گفت: به‌منظور تقویت تولیدکنندگان استان فارس بخشنامه‌های جدیدی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهیم کرد.

تبادار اظهار امیدواری کرد: با توجه به تولیدات و کیفیت بالا محصولات ایرانی در صنعت ساختمان، شاهد رونق سرمایه‌گذاری در بخش تولید و ایجاد اشتغال بیشتر در استان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها