خبرهای داغ:
رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از تمدید مهلت شرکت در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت تا ۲۰ تیرماه خبرداد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۶۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مجتبی دینی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق ایثار اجتماعی است.

وی در ادامه گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار،به منظور ارج نهادن به تلاشهای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و فراهم آوردن فرصتی برای ایجاد ارتباط میان فعالان این حوزه، چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را در محورهای ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و ایثار اجتماعی در بخش های رسانه های اجتماعی، نرم افزارهای رایانه ای و محتواهای دیجیتالی برگزار کرده است.

رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از جمله اهداف این جشنواره را شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و موثر،معرفی نقش حساس و تاثیرگذار رسانه های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم­اندیشی برای رفع موانع و کاستی­های این حوزه رسانه ­ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه عنوان کرد.

دینی اظهار داشت: این جشنواره در بخش های خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات و صدا و  سیمای جمهوری اسلامی ایران و در قالب خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی درحوزه ایثار و شهادت از 12 خرداد آغاز شده و تا 20 تیرماه تمدید شده است و علاقمندان برای آگاهی بیشتر از جزییات می توانند به پایگاه اینترنتی hayat.ir/fa/138951 و برای ثبت نام نیز به پایگاه    jashnvareh.hayat.ir   مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها