استاندار به همراه تعدادی از مسئولان محلی با مردم دهستان تنگ سرخ بویراحمد دیدار و مشکلات آنان را بررسی کردند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۹۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
در این بازدید ابتدا مردم و مسئولان دربررسی مشکلات اهالی تنگ سرخ با حضور استاندار نشستی صمیمی که در مسجد مرکز دهستان برگزار شد درباره مسائل و مشکلات موجود هم اندیشی کردند.
براساس این گزارش نبود گاز، اجرا نشدن طرح هادی روستائی، کمبود آب کشاورزی و بلا تکلیفی باغات و اراضی کشاورزی روستا‌های واقع شده در محدوده دریاچه سد در دست ساخت تنگ سرخ از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
کناری فرماندار بویراحمد گفت: در این دیدار ۱۰ مصوبه برای حل مشکلات دهستان ۴ هزار نفری تنگ سرخ ارائه شد که باید تا یک ماه عملیاتی شوند.
استاندار همچنین در بازدید از سد مخزنی تنگ سرخ اجرای این طرح بزرگ اقتصادی را مهم و ضروری خواند و گفت: ساخت این سد با توجه به کاهش سفره‌های زیر زمینی آب و کمبود شدید آب در آینده برای شهرستان بویر احمد نقش حیاتی دارد که باید به صورت جدی دنبال شود.
علی محمد احمدی افزود:با وجود منابع آبی فراوان در استان، اما به علت غفلت و ضعف سرمایه گذاری استفاده چندانی از این نعمت خدادادی نمی‌شود که با ساخت این سد سهم استان از آب افزایش می‌یابد.
زارعی نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: عملیات اجرایی این طرح ۱۷ درصد پیشرفت کاری دارد که با ساخت آن آب شرب شهر‌های یاسوج، سی سخت و صد‌های روستای پائین دستی تامین می‌شود.
ارسال نظرات