مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جلسه اعضای ستاد بنیاد بین المللی غدیر این شهرستان، واقعه مهم غدیر شناسنامه جهان تشیع و پیام آن اتحاد بین مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۱۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدتقی صمددوخت افزود: باید با درک پیام‌های غنی و پرمحتوای این حادثه عظیم و تبیین آن در انتقال مفاهیم گسترده آن به فرزندان و نسل‌های بعدی تلاش کنیم.

وی با اشاره به این‌که جامعه ولایی به دنبال فراهم کردن شرایط ظهور مهدی موعود(عج) است، بیان کرد: غدیر برای عموم جهانیان است؛ در حقیقت بر حفظ وحدت به عنوان کلید پیروزی مسلمانان نیازمند شناخت نسبت به فلسفه غدیر هستیم، البته شاهدیم که با مرور زمان مخالفان ولایت و غدیر در حال منزوی شدن هستند

حجت الاسلام صمددوخت با بیان این‌که امت اسلامی در سایه رهبری و ولایت می‌تواند به تعالی و کمال برسد، اظهارداشت: در شرایطی که بدخواهان اسلام و تشیع به دنبال از بین بردن اخلاق و شرف در جوامع مسلمان هستند، تمسک به خطبه غدیریه و حدیث ثقلین می‌تواند نجات‌بخش باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان یادآور شد: در این زمینه ما هم وظیفه داریم برای تبلیغ و شناساندن ولایت، لبیک‌گوی پیامبرمان باشیم و در این راه تلاش کنیم چراکه اگر غدیر تبلیغ می‌شد هرگز عاشورا اتفاق نمی‌افتاد و هرگز تسلط شیاطین و حاکمان جور و ظالمان رخ نمی‌داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها