خبرهای داغ:
قرآن سپر محکمی در برابر هجمه های فرهنگی است که امروزه جوانان و خانواده ها با آن روبرو هستند و موجب بروز برخی ناملایمات در کشور می شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۱۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امروزه با توجه به خلاء های فرهنگی بوجود آمده توسط هجمه رسانه های غربی، توجه به قرآن و مسابقات قرآنی لزوم بیشتری را به خود می طلبد و در این میان علاوه بر توجه بر کیفیت برگزاری مسابقات باید بر تشویق استقبال هر چه بیشتر و پرشور تر مردم از این مسابقات معطوف شود. 

 در جامعه اسلامی مانند ایران باید تلاش ها بر این باشد تا قرآن در کانون توجهات نسل جوان و نوجوان قرار گیرد که بنا به سخن امام صادق (ع) ("مَن قَرَا القُرآن و هو شابٌّ مُؤمِنٌ ، اختَلَطَ القُرآنُ بلَحمِهِ و دَمِهِ؛. هر جوان مؤمنی که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون او را در می آمیزد.") ،قرآن با گوشت و خون او آمیخته شود و این امر باعث می شود از عنفوان جوانی سبک زندگی او با خط کش قرآن و سیره اهل بیت تنظیم شود و قرآن سپر محکمی در برابر هجمه های غلط فرهنگی باشد که امروزه جوانان و خانواده ها با آن روبرو هستند و باعث بروز برخی ناملایمات در کشور می شود.

 لذا از این باب اداره کل اوقاف خود را موظف می داند با برگزاری هر چه بهتر و گسترده تر این مسابقات جوانان و نوجوانان را با قرآن ومفاهیم قرآنی به چالش کشیده و آن را به امری فراگیر در سطح جامعه کند تا شاهد رشد و تعالی قرآن و سبک زندگی اسلامی و قرآنی در خانواده ها و سطح کشور باشیم

رحیم عبدالجباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها