خبرهای داغ:
مسئول پایگاه بسیچ دانشجویی حضرت زینب (س) دانشگاه پیام نور ارومیه خبر داد
مسئول پایگاه بسیج دانشجویی حضرت زینب (س) دانشگاه پیام نور ارومیه از اجرای طرح «رسم هجرت» در مناطق محروم و کم برخوردار مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۶۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

فرشته فرید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به اجرای طرح «رسم هجرت» با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه در مناطق محروم  مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: برنامه اردوهای جهادی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار توسط ناحیه بسیج دانشجویی پشتیبانی می شود پس توسط دانشجویان این دانشگاه نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

وی به آغاز اعزام دانشجویان از بیستم تیرماه اشاره کرد و گفت: اعضای بسیج دانشجویی پیام نور هم جزو بازرسین و اعضای اصلی این حرکت جهادی هستند.

این فعال دانشجویی محل اعزام این دانشجویان را روستاهای اطراف ارومیه از جمله جارچیلو، حاجی پیرلو  و ... عنوان کرد و گفت: خواهران بسیجی در قالب کارگروه فرهنگی فعالیت خواهند کرد و عمده وظیفه آنها تدریس، مشاوره به کودکان و نوجوانان و بانوان است.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی حضرت زینب (س) دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: بدیهی است که ساکنان این مناطق به دلیل فاصله داشتن از مناطق شهری و بضاعت اندک قادر به استفاده از همه خدمات فرهنگی نیستند بنابراین دانشجویان برای جبران این خلاء در تلاش هستند.

فرید با بیان اینکه افراد شرکت کننده در این اردوها خودشان نیز باید از هر جهت آماده و مورد تائید باشند، گفت: بنابراین قبل از اعزام به اردوی جهادی علاقه مندان در یک سری دوره ها شرکت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات