خبرهای داغ:
با حضور جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان و شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود، آیین تکریم و معارفه جانشین این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۲۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منصور شوقانی در این مراسم با بیان اینکه این مسئولیت‌ها امانتی بر دوش ماست که در مدت که حضور داریم به وظایف خود عمل کنیم گفت: همه ما در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در تلاش هستیم و تفاوت نمی‌کنیم که در چه مسئولیت باشیم و تکلیف ما حفظ نظام و انقلاب و دستاورد‌های آن است.
وی با بیان اینکه امروز همه باید تلاش کنیم تا در مسیر انقلاب و آزمان‌های امام و نظام گام برداریم از زحمات سرهنگ حسین یارمحمدی در مدت تصدی مسئولیت جانشینی این ناحیه تشکر و سرهنگ احمد حسین پور را به عنوان جانشین جدید سپاه شاهرود معرفی کرد.
در این جلسه جانشینان قدیم و جدید سپاه شاهرود نیز در سخنانی بر خدمتگذاری در مسیر اعتلای نظام اسلامی و سپاه پاسداران که پاسدار انقلاب است تاکید کردند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات حسین یارمحمدی در طول تصدی جانشینی سپاه شاهرود تقدیر و حکم مسئولیت احمد حسین پور به عنوان جانشین سپاه شاهرود با حضور جانشین سپاه استان و فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود به وی تنفیذ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها