خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۳۳۵۳۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، کارگاه و نشست هادیان سیاسی با رویکرد تقویت و بکار گیری آنها، با حضور فرماندهی ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه  درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ،فرماندهان حوزه های مقاومت خواهر و برادر و هادیان سیاسی در حسینه این ناحیه برگزار شد ،در ادامه غلامعلی کریمی یکی از کارشناس مسائل سیاسی مطالبی بیان نمودند.

 کریمی کارشناس مسائل سیاسسی به تبیین فرمایشات امام خامنه ای پرداختند ونگاهی گذرا به و تحلیلی برروند خروج ایران از برجام داشتند.

وی افزود: اهداف سه گانه دشمن فشار برمردم و تسلیم شدن نظام می باشد و نتیجه همه اینها امتحان و آزمون الهی می باشد و تنها راه برون رفت از این موضوعات صبر دربرابر مشکلات می باشد.

کریمی در پایان ادامه داد: باید بصیرت افزایی خودرا بالا ببریم وگوش به فرمان  امام خامنه ای می باشد و آینده کشور و انقلاب را روشن و امید وار کننده توصیف نمودند.

در ادامه  برنامه  سرهنگ فتحیان فرمانده ناحیه ،حجت الاسلام رئیسیان نمایندگی ولی فقیه به  اهمیت برنا مه ها و موضوعات سیاسی در این زمان پرداختند و مسئولیت هادیان سیاسی را مهم دانستند و از فعالیت آنها تشکر وقدر دانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها