خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان بسیجی به عنوان یک عنصر انقلابی باید در تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی تلاش کنند که جمهوری اسلامی کمبود این نیرو را مرتفع کند.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۵۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در آیین افتتاحیه پنجمین دوره خط امام استانی فارس در جمع فراگیران اظهار داشت: اصلی ترین چالش امروز انقلاب اسلامی کمبود انسان طراز انقلاب اسلامی است و لازمه تحقق تمدن اسلامی به عنوان قله اصلی انقلاب اسلامی اولید فکر و تربیت اسلامی است چرا که اگر با کمبود مدیر جهادی و انقلابی مواجه نبودیم قطعا وضعیت فعلی کشور به این شکل نبود.

وی با اشاره به اینکه تربیت انسان، اصلی ترین حرف ما در دهه پنجم انقلاب است تصریح کرد: بسیج دانشجویی سنگر راهبردی انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس عنوان کرد: دانشجویان بسیجی به عنوان یک عنصر انقلابی باید در تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی تلاش کنند که جمهوری اسلامی کمبود این نیرو را مرتفع کند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه خروجی دوره خط امام استانی در دوره طرح عمار شرکت می کنند گفت: دانشجوی بسیجی و انقلابی در دانشگاه بایستی به عمار انقلاب اسلامی تبدیل شود و نقش آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: باید خود را برای تداوم انقلاب تا ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) آماده کنیم و نباید نا امید شویم که در جوانان بسیجی و انقلابی بی تفاوتی، دلسردی و انفعال نباید راهی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها