خبرهای داغ:
امام جمعه فریدونشهر گفت: حکومت اسلامی که همواره آرزوی انبیاء و اولیاء الهی بوده است، به آسانی به دست نیامده و همگی در قبال آن مسئولیم و در آن نباید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که موجب تضعیف حکومت و یا ناامیدی در بین مردم شوند.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۷۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، حجت الاسلام اباصلت غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به ماجرای واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی گران قیمت با ارز دولتی و فروش آن‌ها با ارز آزاد، خواستار پیگیری جدی و شفاف این موضوع شد و از مسئولان خواست با کسانی که از طریق رانت‌خواری راه را برای چنین فسادهایی باز می‌کنند برخورد کنند.

وی گفت: ادامه روند فروش این خودروها با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیارد تومان را نصیب واردکنندگان این خودرو ها می‌کند.

خطیب جمعه فریدونشهر همچنین از واردات ۴۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه با ارز دولتی و مبادرت به فروش این تلفن‌های همراه با قیمت ارز آزاد و همچنین دستگیری فردی با عنوان «سلطان سکه» که اقدام به احتکار دو هزار کیلوگرم سکه طلا کرده بود، سخن به میان آورد و اظهار کرد: در صورتی که قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی با جدیت تنها با این مفسدان دانه درشت اقتصادی برخورد کند، بسیاری از معضلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

حجت الاسلام غفاری ضمن تشکر از وزارت نیرو و نیروهای جهادگر سپاه پاسداران برای انتقال آب بهداشتی سالم برای مردم خوزستان، از مسئولان خواست قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی برای مردم و بالا گرفتن اعتراضات، فکر چاره برای این مشکلات کنند.

امام جمعه فریدونشهر گفت: حکومت اسلامی که همواره آرزوی انبیاء و اولیاء الهی بوده است، به آسانی به دست نیامده و همگی در قبال آن مسئولیم و در آن نباید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که موجب تضعیف حکومت و یا ناامیدی در بین مردم شوند.

وی با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در سفر اخیر به اروپا، تصریح کرد: اگر این مواضع از همان ابتدا اتخاذ می‌شد و مثلا روند پیشرفت هسته‌ای ما کند و تعطیل نمی‌شد الان در دانش هسته‌ای رشد قابل ملاحظه‌ای کرده بودیم و از ثمرات این دانش در صنایع مختلف بهره می‌بردیم.

حجت الاسلام غفاری در بخش دیگری از سخنان خود ایام شهادت امام صادق(ع) را تسلیت گفت و از مردم خواست نسبت به بزرگداشت این روزها و شرکت در مراسم عزاداری اهل بیت(ع) همت به خرج دهند.

وی بی‌حجابی را نه تنها حق الله  بلکه حق الناس دانست و افزود: بی‌حجابی یک مسئله اجتماعی است که موجب فاسد کردن جامعه و به انحراف کشیدن جوانان می‌شود لذا باید همه مسلمانان نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در این رابطه اهتمام بورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها