در سال ۹۶ درزمینهی مسکن به تعداد سه هزار و ۳۴۳ مورد خدمت بااعتباری بیش از ۱۰میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه‌شده است.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۰۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گزارشی از خدمات ارائه‌شده به مددجویان درزمینهی مسکن ارائه کرد.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه هدف راهبرد اصلی این نهاد است، گفت: ایجاد مسکن یکی از اقلام توانمندسازی و خدمات گران‌قیمت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است و برای اینکه توانمندی کامل شکل بگیرد باید مشکلات مسکن مددجویان حل‌وفصل شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ هزار خانواده با جمعیت ۴۲ هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند گفت: در سال ۹۶ درزمینهی  مسکن به تعداد سه هزار و ۳۴۳ مورد خدمت بااعتباری بیش از ۱۰میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه‌شده است و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت خیران و به کمک دستگاه‌های اجرائی و هم‌افزائی آن با منابع داخلی کمیته امداد، مددجویان واجد شرایط تأمین مسکن در یک بازه زمانی سه تا پنج‌ساله خانه‌دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد افزود: در صورت تأمین زمین از سوی مسکن و شهرسازی کمیته امداد آمادگی دارد برای مددجویان فاقد مسکن در روستاها و شهرها، مسکن مناسب و مقاوم احداث نماید.

صفری بابیان اینکه طرح رضوان یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است که در این طرح خیران و نیکوکاران با مشارکت در ساخت مسکن مددجویان زمینه خانه‌دار شدن آنان را فراهم می‌کنند، گفت: خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق درگاه آنی پرداخت # ۰۲۴*۸۸۷۷* و یا اپلکیشن های سنا و سکه جهت مشارکت در ساخت سرپناه مناسب برای ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اقدام نمایند.

مهندس وثوق مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد بخصوص در احداث و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان آمادگی این اداره کل را برای کمک به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه مسکن  در قالب تفاهم‌نامه همکاری اعلام کرد.

 

ارسال نظرات