خبرهای داغ:
رئیس مرکزعفاف و حجاب استان قزوین اعلام کرد:

تبیین برنامه های هفته حجاب و عفاف

رئیس مرکز عفاف و حجاب استان قزوین گفت: رسانه ها باید پیام اسلام را در خصوص حجاب و عفاف به گوش آزادگان جهان برسانند. انسان های آزاده در دنیا حتی اگر مسلمان هم نباشند و گرایش به هیچ یک از ادیان الهی هم نداشته باشند، به طور فطری گرایش به عفاف و حجاب دارند.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۱۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین فاطمه محمدبیگی رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین در نشست مطبوعاتی که با اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار شد بیان کرد: در مسیر دستیابی به اهداف عالیه، سعی کردیم همواره نخ تسبیحی بین ارگانها و سازمانهای مردم نهاد باشیم.
وی ضمن اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت: طبق روزشمار هفته عفاف و حجاب، برنامه عای این هفته در میلاد حضرت معصومه از تاریخ نوزدهم تا بیست و پنجم رسما شروع می شود.
رئیس خانه عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: قطعا نتیجه حفظ حجاب و عفاف، ارامش خانواده خواهد شد و در اسلام نیز بر این اصل که خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه است بسیار تاکید شده و حفظ حجاب قطعا از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.
محمدبیگی عنوان کرد: پنجشنبه بیست و یکم تیرماه روز ملی عفاف و حجاب بنام اصالت ایرانی، حجاب و عفاف، هویت اسلامی نامگذاری شده است.
وی افزود: روز جمعه بیست و دوم تیرماه بنام حجاب و عفاف، جهاد کبیر وصیت شهیدان که این برنامه در سراسر کشور برگزار می شود و سخنران پیش از خطبه و همچنین ائمه جماعات نیز در خصوص اهمیت جایگاه حجاب و عفاف سخنانی ایراد خواهند کرد.
رئیس مرکز عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: بیست و سوم تیرماه روز حجاب و عفاف و تمدن اسلامی نامگذاری شده که این امر نیاز جهانی بوده و روز تعامل و گفتگوی سازنده در جهان است.
محمدبیگی در خصوص نقش رسانه ها در انتقال پیام حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: رسانه ها باید پیام اسلام را در خصوص حجاب و عفاف به گوش آزادگان جهان برسانند. انسان های آزاده در دنیا حتی اگر مسلمان هم نباشند و گرایش به هیچ یک از ادیان الهی هم نداشته باشند، به طور فطری گرایش به عفاف و حجاب دارند.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه بیست و چهارم تیرماه بنام حجاب و عفاف، فریضه الهی سیره الهی است که همراه با اجتماع بزرگ حافظان خانواده شکل خواهد گرفت و همزمان با روز تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر می باشد.

رئیس مرکز عفاف و حجاب استان قزوین یادآور شد: امروز یکی از مشکلات جامعه، این است که دختران و زنان ما، هویت اصیل خود را کمرنگ دیده و خلا ناشی از ان را ورود وارد به دنیای پسران می بینند.

محمدبیگی ادامه داد: یکی از مواردی که انقلاب اسلامی می تواند بیان کند بحث حضور زنان در اجتماع با محوریت حفظ خانواده است. ظلمی که غرب به دختران ما می کند نگاه جنسیتی به زنان است و در صورت رفع نشدن آن، انواع آسیب های اجتماعی و اخلاقی را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: دوشنبه بیست و پنجم تیرماه روز امنیت اخلاقی و نشاط اجتماعی است. ما اگر بخواهیم امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی در جامعه داشته باشیم این امر در گرو برخورداری از نسخه های اسلامی است که در خانه های ما با رعایت عفاف و حجاب ممکن می شود.

رئیس مرک عفاف و حجاب استان قزوین تصریح کرد: در جوامعی که از مدگرایی تبعیت نمی کنند و از پوشش ملی و وطنی برخوردارند، در طوفان های اقتصادی مقاومت بوده و در بحث اقتصاد مقاومتی موفق تر هستند.

محمدبیگی اضافه کرد: اگر از تولیدات ملی خود استفاده نکنیم در جنگ اقتصادی شکست می خوریم. دختران و زنان ما هنوز هویت خود را باور نکرده و از فرهنگ غرب و فرهنگ نمود جنسیتی غرب استفاده می کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزازی می شود و همکاری و حمایت های بی دریغ مدیرعامل مهندس طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها و امام جمعه محترم قزوین جای تقدیر فراوان دارد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار