سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی اردبیل،
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به مقایسه وضعیت کشور در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر پرداخت و گفت: علی رغم سوء مدیریت ها، امروز کشور در وضعیت مطلوب تری نسبت به دوران دفاع مقدس قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۲۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

کشور در وضعیت مطلوب تری نسبت به دوران دفاع مقدس قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در بین دانشجویان بسیجی به تبیین اهداف امریکا و تشریح حقوق بشر امریکایی پرداخت و گفت: امروز دشمنان اسلام و ایران در صدد هستند تا با استفاده از ابزار های مختلف چون انواع ترور و تزریق بذر نا امیدی در کشور علاوه بر کنترل جمعیت ایران بتوانند به اهداف شوم خود که همان تسلط بر ایران اسلامی است برند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه آمریکا همواره خود را محافظ حقوق بشر در جهان معرفی کند به تشریج جنایت های آمریکا در جهان پرداخت و گفت: آمریکا تحت پوشش حقوق بشر دست به انواع جنایت علیه بشر در سراسر جهان زده است.

وی ازکشورهای مستبد اروپایی بعنوان شریک جرم آمریکا در اقدامات ضد بشر این کشور مستکبر در جهان نام برد و گفت: آمریکا هرجا نفوذ کرده دست به جنابت زده و در این راه هرکس که کوچکترین مقاومتی از خود داشته، علاوه بر شکست محکوم نیز شده است.

عابدی از حقوق بشر بعنوان ابزار دست آمریکا جهت تسلط بر جهان نام برد و گفت: حقوق بشر آمریکایی با 4 عامل کودتا، تهاجم نظامی، ترور سیاستمداران و رهبران جهان در کنار کشتار و کنترل جمعیت سعی در پیاده سادزی اهداف شوم خود در جهان دارد.

وی در ادامه سخنان خود به اوضاع و احوال کشور سوریه قبل از حافظ اسد پرداخت و گفت: حکومت های سوریه، یونان، کوبا و دومینیکن از جمله حکومت هایی بودند که به طور مستقیم با حمایت های امریکا و توسط عوامل کودتا سرنگون شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عوامل آمریکا علاوه بر قتل وکشتار مردم، در برخی کشورها نیز زیرساخت ها را از بین بردند تا بدین وسیله بتوانند خوی استکباری خود در جهان را حفظ کنند.

وی گفت: آمریکا در تهاجمات خود به کشورهای جهان علاوه بر کشتار مردم همواره در صدد بود تا با از بین بردن ثروت و دارایی آن کشورها برای همیشه آنها را به مستعمره ای برای خود تبدیل کند.

عابدی از ژاپن بعنوان نمونه ای از کشورهای مورد تهاجم نظامی آمریکا نام برد و گفت: ژاپن در این تهاجم علاوه بر شکست نظامی و تحمل خسارات سنگین انسانی و مالی، 60 درصد امکانات زیرساختی خود را نیز از دست داد بطوریکه سال ها طول کشید تا از این وضعیت نابسامان خارج شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان از کشتار مردم به منظور کنترل کشورها بعنوان مهمترین ابزار آمریکا جهت تسلط بر کشورها نام برد و گفت: کشوری که دم از حقوق بشر می زند با ترفندهای گوناگون به کشورهای مختلف وارد شده و دست به انواع جنایت می زند تا به اهداف خود برسد.

وی حمایت آمریکا از حقوق همجنس بازان را نیز بعنوان یکی دیگر از موارد حقوق ضد بشری امریکا نام برد و گفت: آمریکا با حمایت از همجنس بازان و سقط جنین می خواهد کنترل کشورها را در دست بگیرد تا بتواند به مدت طولانی دست به استعمار کشورها بزند.

عابدی در ادامه به سخنان هنری کیسینجر تئوریسین آمریکایی در این خصوص اشاره کرد و گفت: از دیدگاه آمریکا هر کشوری که در حال توسعه و رشد است حق ندارد به تکنولوژی های پیشرفته و فناوری های جدید دست پیدا کند چونکه از دور و قاعده خارج شده و به این وسیله قادر خواهد بود از زیر سلطه امریکا خارج شود.

وی در ادامه سخنان خود از سقط جنین، کاهش بارداری، هم جنس بازی و توزیع عوامل بیماری زایی که باعث مرگ تدریجی انسان می شود بعنوان عوامل کنترل جمعیتی آمریکا در جهان نام برد و گفت: امروز نیز این کشور مستبد با دسترسی به تکنولوژی های جدید ترور بیولوژیکی انسان ها را در دستور کار خود قرار داده تا در کنار آلوده کردن هوا، کنترل جمعیت کشور ها را نیز در دست بگیرد تا آنها هموار در مقابل آمریکا سر خم کنند.

این هادی سیاسی به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این خصوص اشاره کرد و گفت: وی بارها بطور آشکار گفته است که باید به هر نحو ممکن به ایران تسلط پیدا کنیم و در این راه نیز باید تلاش کنیم تا جمعیت این کشور مستقل را تا نصف کاهش دهیم، در غیر اینصورت تهدید همچنان باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه قتل و کشتار آمریکایی، انقلابی و غیر انقلابی نمی شناسد و همه را قلع و قمع می کند، تصریح کرد: کاهش جمعیت ایران، مهمترین هدف امروز امریکا است که عوامل این کشور از طرق مختلف پیگیر آن هستند.

عابدی اعتراف اندیشندان آمریکا در خصوص پیشرفت های چشمگیر ایران را یادآور شد و گفت: خود آمریکایی ها معترف هستند که ایران در حوزه علم های روز چون نانوتکنولوژی و هسته ای توانسته انحصار آمریکا در جهان را بشکند و به جایگاه های بالاتری دست پیدا کند.

وی تزریق بذر ناامیدی در کشور توسط دشمنان را یکی دیگر از ابزارهای شوم آمریکا در جهت تضعیف ایران اسلامی برشمرد و گفت: با تدابیر خاص رهبر معظم انقلاب، برنامه های خوبی طرح ریزی شده تا وضعیت اقتصادی کشور نیز به سر و سامان برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به مقایسه وضعیت کشور در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر پرداخت و گفت: علی رغم سوء مدیریت ها، امروز کشور در وضعیت مطلوب تری نسبت به دوران دفاع مقدس قرار دارد.

وی به مشکلات دوران پیامبراکرم(ص) نیز اشاره کرد و گفت: در زمان پیامبراکرم(ص) نیز مشکلات از این دست وجود داشت که نمونه بارز آن شعب ابوطالب بود که پیامبر اکرم(ص) سربلند از ان بیرون آمد و توانست بر امپراطوری های بزرگ آن زمان نیز پیروز شود.

عابدی به جنگ روانی دشمنان اسلام و تبلیغات منفی انان در برابر ایران نیز اشاره کرد و گفت: اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولین از جمله ترفندهایی است که دشمنان درصدد هستند تا با پیگیری آنها، به اهداف خود برسند لذا امروز همه به خصوص دانشجویان وظیفه دارند تا با تزریق امید در جامعه به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازند.

وی به وقایع اخیر کشور نیز اشاره کرد و گفت: دامن زدن به برخی مسائل و همچنین غارت اموال مردم از جمله برنامه هایی است که دشمنان ایران به دست منافقین در کشور پیاده می کنند تا بتوانند سر فرصت به اهداف خود دست پیدا کنند لذا دانشجویان بعنوان قشر فرهیخته کشور مسئولیت سنگینی در خصوص روشنگری مسائل در بین مردم دارند و این خود بالاتر از هر نوع جنگی است.

وی از مردم خواست تا با تقویت روحیه خود و توجه و دقت به فرامین رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف از مسائل و بحران های پیش رو به سلامت عبور کنند چونکه حفظ اتحاد و صبر و مقاومت تنها رمز موفقیت و پیروزی کشور در برابر مستکبرین عالم است.

ارسال نظرات