كارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:

تمركز دشمنان انقلاب بر جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی

کارشناس مسایل سیاسی اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی متمركز شده اند.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۳۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا اسماعیلی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا و فداکاری های زیادی است که از بدو پیروزی مورد هجمه استکبار جهانی قرار گرفته است.

وی افزود:  در دهه چهارم انقلاب اسلامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طی یک  هماهنگی با یكدیگر و در نقش های مختلف و متفاوت بر مسائل اقتصادی متمركز شده و جنگ تمام عیاری را در این زمینه برنامه ریزی و اجرا می‏كنند.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به گردنه های سخت گذرانده شده در طول این 40 سال افزود: دشمنان این انقلاب شكوهمند و با عظمت از ابتدای شكل گیری این نهضت نورانی با شیوه های مختلف از جمله ترور، قتلهای گسترده، ایجاد رعب و وحشت، تحمیل جنگ نظامی نابرابر و گروههای تجزیه طلب و عناصر نفوذی، سعی بر این داشته اند كه انقلاب اسلامی را نابود كنند یا حداقل آن را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند.

اسماعیلی اظهار کرد: استكبار جهانی از ابتدای انقلاب تا سال 1368 سعی داشت كه با روش های سخت و نظامی این انقلاب را ساقط كند؛ ولی به دلیل ایستادگی و ایثار مردم همیشه در صحنه شكست خورد، بنابراین از سال 1368 سعی كرد با جنگ فرهنگی و سست نمودن پایه های ایمان مردم و تربیت و نفوذ دادن مدیران وابسته به غرب این نظام مقدس را تهدید كند كه اوج این اقدامات دشمن در فتنه های 78 و ده سال بعد آن یعنی سال 88 بروز پیدا كرد و باعث وارد آمدن آسیب هایی به انقلاب شد؛ ولی به یاری خداوند تبارک و تعالی و رهبری داهیانه امام خامنه ای مد ظله العالی و حضور حماسی مردم باز هم تیر دشمن به سنگ خورد.

وی، افزود: از سال 1388 استكبار جهانی با بهره گیری از مطالعات عمیق موسسات و سازمان های جاسوسی بر مسائل اقتصادی متمركز شد و سعی كرد با استفاده از تحریم های ظالمانه مردم را از انقلابی گری خسته كند و آنان را در مقابل نظام قرار دهد، كه تا به امروز موفق نشده است و انشاءالله در آینده نیز موفق نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه مذاكرات هسته ای به ما نشان داد كه دشمن به هیچ وجه به فكر مردم نیست و لحظه ای از دشمنی با مردم ایران اسلامی كوتاهی نمی كند، بنابراین تنها راه مقابله با این جنگ تمام عیار دشمن، اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در برابر زورگویی های استكبار جهانی به ویژه آمریكای جهانخوار است.

ارسال نظرات