آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست بانک ایران در مراسم معارفه رؤسای دوایر حراست مناطق سه‌گانه تهران گفت: حراست با ایجاد محیط امن، سالم و پویا نقش بسزائی در بالندگی، شکوفایی و پیشرفت سازمان دارد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۴۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

 

 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با اشاره به اهمیت اخلاق گرائی، تصمیم سازی، اثرگذاری و پاسخگوئی به عنوان شعار اصلی حوزه حراست افزود: محور تمامی فعالیتها باید برپایه اخلاق باشد و همکاران حراست این مهم را می‌بایست سرلوحه امور قرار دهند و جهت کمک به تصمیم سازی خود را به سلاح دانش روز مجهز شوند. 
وی علت انتخاب نیروهای حراست از واحدهای اجرائی را، تصمیم سازی صحیح، بهمراه داشتن تجربیات ارزشمند از اجرا، مسلط بودن به فعالیت‌های اجرائی در کنار دانش حراستی برشمرد و با تأکید بر صیانت از شخصیت و آبروی کارمندان گفت: چنانچه حراست‌ها درمحیط کار یکپارچگی، امید بخشی و نظم را حاکم نمایند کمک بزرگی به تحقق برنامه‌های بانک داشته‌اند.
همچنین در این مراسم جعفری رئیس حراست استان تهران با تبیین قداست جایگاه حراست گفت: هر سیستم و تشکیلاتی که ایجاد می‌شود نیاز به نظارت و مراقبت دارد و حراست یک دستگاه کاملاً نظارتی است که با اشکال مختلف همچون محافظی گمنام و بی ادعا از وضعیت فعلی حفاظت می کند.
وی افزود: حراست محافظ آبروی سازمان است تا مجموعه بتواند بدون دغدغه و در آرامش، وظایف خود را به خوبی انجام دهد و سیستم را در مسیر درست قرار دهند.
گفتنی است: در این مراسم که با حضور مدیر و معاونین حراست پست بانک، ریاست و معاونت سازمان حراست استان تهران، مدیران مناطق سه‌گانه تهران و جمعی از همکاران بانک برگزارشد محمدباقر نوری، حسین توحیدی و جعفر سلیمیان طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای به ترتیب به سمت مسئول حراست مدیریت شعب مناطق یک، دو و شهرستان‌های استان تهران منصوب و از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ حامد دولو، مهدی سعیدی و محمدباقر نوری مسئولان پیشین حراست مناطق سه‌گانه تهران با لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظرات