خبرهای داغ:
دومین دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در محل حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۶۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دومین دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، فرمانده حوزه حضرت نرجس (س) و فرماندهان پایگاه‌های تابعه برگزار شد.
«امیر جعفری» فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در ابتدای این کارگاه آموزشی طی سخنانی اظهار داشت: شما فرماندهان وظیفه بسیار سنگینی دارید و باید مراقب نفوذ دشمن از راه رسانه و جنگ نرم باشید.
وی به ترفند‌های خبری و تبلیغاتی استکبار برای مشوه ساختن افکار مردم دنیا نسبت به اسلام، مسلمانان و بویژه جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: بنگاه‌های خبرپراکنی وابسته به صهیونیزم بین الملل با ترتیب خاص کلمات و تنظیم عبارات خبری به مقاصد و اهداف خود جامه عمل می‌پوشانند و درقالب ارائه اخبار جهت دار، طرف مقابل خود را خلع سلاح می‌کنند و امروز این روند با تأکید خاصی علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های اعتقادی ملت‌های مسلمان درحال انجام است.
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی دائم در حال توطئه هستند تا سپاه را در دید مردم بد و خشن جلوه دهند و در این جا نقش خبرنگاران بسیجی انعکاس اخبار و عملکرد مثبت بسیج در جامعه به جهت آگاه سازی افکار عمومی و خدمت رسانی این نهاد مقدس به آحاد مردم جامعه خیلی موثر می‌باشد.
وی همچنین همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها با هیئت امنای مساجد در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل قرارگاه فرهنگی مساجد را خواستار شد.
«ایوب مهدی بیگی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این کارگاه از تشکیل بانک اطلاعات نخبگان بسیج خبر داد و بر ضرورت همکاری بیشتر خبرنگاران ناحیه در پوشش گسترده اخبار رویداد‌های حوزه‌ها و پایگاه‌ها تاکید کرد.
در ادامه، «ابوالفضل بمانی» از فعالان خبرگزاری بسیج در استان به تشریح شگرد‌هایی دشمنان در زمینه سوء استفاده از تصاویر در جنگ نرم، تبیین ابعاد خبر و خبررسانی و ویژگی‌های یک خبرنگار موفق پرداخت و به سوالات و ابهامات مطرح شده در زمینه جزییات خبر پاسخ داد.
کارگاه مزبور دومین کارگاه آموزشی مقدماتی خبرنگاری است بسیج است که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری بسیج در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)
ارسال نظرات